Din amintirile copilăriei: EUGENIA – mai mult decât un brand pentru milioane de români

În perioada anilor ’47 – ’48, pe poarta fabricii cu acelaşi nume” Eugenia”, situată pe strada Theodor Burada din Constanţa, ieşea primul biscuite sandwich cu crema de cacao şi gust de rom căruia i s-a dat numele fabricii Eugenia.

Eugenia a devenit astfel gustarea din pauza mare a şcolarilor, desertul din pachetul cu mâncarea muncitorilor; Eugenia nu lipsea din nici o servietă de angajat şi din nici un ghiozdan de elev sau student.

Trecerea timpului nu i-a luat în nici un fel din notorietate. Azi, Eugenia reprezintă nu numai o gustare dulce pentru toate vârstele ci şi o dulce amintire a copilăriei, un desert care şi-a menţinut prospeţimea şi savoarea în mintea şi in inima consumatorilor.

În cei peste 60 de ani de existenţă, Eugenia a devenit mai mult decât un brand pentru milioane de români. Acum, toata lumea ştie ce înseamnă biscuiţii Eugenia – un sandwich bine făcut din biscuiţi fragezi, cu cremă de cacao şi aroma de rom.

Primul producător al Eugeniei a fost Dobrogea, încă de la finele anilor ’40. Atunci, ca şi acum, factorii care au contribuit la succesul acestui produs au fost aceiaşi: gust, aromă, savoare.

Dobrogea a fost un producător constant de Eugenia, atât înainte, cât şi după Revoluţia din 1989. Din anul 1997 Dobrogea Grup a înregistrat brandul Eugenia la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci OSIM Bucureşti.

Mulţi s-ar putea întreba cum a rezistat peste ani acest brand. Răspunsul este simplu: prin profesionalismul echipei Dobrogea Grup, prin folosirea de materii prime de cea mai bună calitate, ingrediente naturale şi sigure, prin păstrarea reţetei originale, prin folosirea unor ambalaje cu o bună barieră termo-oxidativa, prin redesenarea ambalajelor şi nu în ultimul rând prin extinderea gamei sortimentale.
Sursa: dobrogeagrup.ro

Cele mai citite

Related Articles