Şoferii care au avut de suferit din cauza gropilor din carosabil pot solicita despăgubiri de la Primăria Reşiţa.

Primăria Reșița a hotărât întocmirea unei comisii de constatare și evaluare a pagubelor suferite de către șoferi, din cauza gropilor apărute în municipiu, în perioada 01 ianuarie – 28 februarie.

Îmi cer scuze reșițenilor pentru ce s-a întâmplat. Am văzut multe persoane nemulțumite, care și-au distrus roțile mașinilor. În cazul în care cetățenii vor putea dovedi, fără echivoc, că datorită carosabilului din Reșița și-au distrus o jantă sau cauciuc, Primăria îi va despăgubi”a precizat edilul Reşiţei, Ioan Popa, în data de 29 ianuarie. 

Astfel, în ședința de Consiliul Local din data de 26 februarie a fost votată hotărârea prin care cetățenii vor primi banii pentru reparația autoturismelor.

Cetățenii pot solicita despăgubiri în limita a 1.000 de lei, iar dosarul trebuie să conțină poze justificatoare cu locația în care s-a produs avaria. Data limită pentru depunerea cererilor de reparație este 11 martie 2019.  Evaluarea pagubelor constatate se va face raportat la prețurile de referință din comerț. Pentru sumele care depășesc valoare de 1.000 de lei, păgubitul se va putea adresa instanțelor de judecată competente.

Pentru fiecare cerere se va deschide un dosar care va cuprinde:

  • cererea de despăgubire înregistrată la Registratura Generală a Consiliului Local al Municipiului Reșița
  • actul de identitate al solicitantului
  • documentele autovehiculului avariat ( certificat de înmatriculare cu ITP-ul la zi, carte de identitate )
  • extras de cont în care să-i fie virată suma de bani reprezentând despăgubirea
  • documente justificative din care să rezulte raportul de cauzalitate/accidentul rutier și avariile constatate la autovehiculul implicat
  • fotografii datate de la fața locului, din care să rezulte avariile și cauza producerii acestora

În cazul în care dosarul este incomplet, Comisia va solicita documentele care lipsesc, în vederea completării dosarului.

Răzvan Todor