Ascultă Radio România Reșița Live

Prin „SMS Feedback”, pacienţii din Arad îşi pot exprima părerea în legătură cu serviciile medicale primite în spital

Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad pune la dispoziția pacienților externați, începând de astăzi o nouă metodă simplă de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale de care au beneficiat pe perioada spitalizării.

Prin „SMS Feedback”, pacienţii din Arad îşi pot exprima părerea în legătură cu serviciile medicale primite în spital

Articol editat de Daiana Rosca, 25 august 2022, 11:41

Din această lună, pacienții care se vor externa din spital vor primi un mesaj, pe telefon, din care vor putea accesa un link către un chestionar cu întrebări despre experiența pe care au avut-o pe perioada internării. Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului.

Acest chestionar este disponibil și pe site-ul instituției – scjarad.ro și era distribuit și pacienților pe perioada internării însă, am considerat că ar fi mult mai eficient să îl trimitem direct pe telefonul pacientului, după externare. Cred că prin această modalitate vor fi mult mai mulți cetățeni care își vor exprima, în mod obiectiv, părerea despre serviciile medicale și despre condițiile din secția în care au fost internați. Completarea acestor chestionare va fi de un real folos pentru noi deoarece ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor medicale și să luăm măsuri acolo unde este necesar”, a explicat ec. Florina Ionescu, managerul SCJU Arad.

Prin intermediul aplicației „SMS Feedback”, într-un interval de două săptămâni de la externare, pacientul va primi un sms cu un link de acces către chestionarul de satisfacție. Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link. După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspundă la un set de 20 de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali respectiv infirmierilor, dar și despre cazare, curățenie, hrană…. Chestionarul cuprinde și întrebări precum: „Atunci când ați cerut îngrijiri medicale sau ajutor, personalul medico-sanitar a manifestat interes pentru rezolvarea problemelor dumneavoastră?” sau: „Pe parcursul internării a fost necesar să cumpărați medicamente pentru tratamentul bolii pentru care ați fost internat?” Tot în cadrul acestui chestionar foștii pacienți au posibilitatea să facă unele observații și sugestii referitoare la îngrijirile medicale primite pe perioada spitalizării.

Răspunsurile pacienților vor fi centralizate, pe fiecare secție în parte respectiv pe medic curant, iar mai apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.

Tramvaiul Moșului ajunge la Reșița: surpriză magică pentru copii, între 20 și 24 decembrie
Actualitate vineri, 19 decembrie 2025, 12:50

Tramvaiul Moșului ajunge la Reșița: surpriză magică pentru copii, între 20 și 24 decembrie

Tramvaiul Moșului ajunge la Reșița: surpriză magică pentru copii, între 20 și 24 decembrie Transport Urban Reșița (TUR) anunță lansarea...

Tramvaiul Moșului ajunge la Reșița: surpriză magică pentru copii, între 20 și 24 decembrie
Cei mai mici donatori din Reşiţa implicaţi în campania umanitară „Muzică pentru viață”
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 20:51

Cei mai mici donatori din Reşiţa implicaţi în campania umanitară „Muzică pentru viață”

Cei mai mici donatori din Reşiţa implicaţi în campania umanitară „Muzică pentru viață” au mers la căsuţa de sticlă alături de...

Cei mai mici donatori din Reşiţa implicaţi în campania umanitară „Muzică pentru viață”
Incendiu pe drumul Lupacului din Reşiţa
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 17:55

Incendiu pe drumul Lupacului din Reşiţa

Incendiu pe drumul Lupacului din Reşiţa, unde o casă din lemn a fost cuprinsă de flăcări. Proprietarii se aflau în locuinţă. Un incendiu a...

Incendiu pe drumul Lupacului din Reşiţa
Reșița are un Centrul Multifuncţional la standarde europene
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 16:52

Reșița are un Centrul Multifuncţional la standarde europene

Centrul multifuncţional din cartierul Lunca Pomostului din Reşiţa a fost  inaugurat astăzi, după doi ani de lucrări complexe. Este vorba...

Reșița are un Centrul Multifuncţional la standarde europene
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 15:51

Naveta care macină speranța. Drama unei paciente oncologice din Bocșa

Emilia Panescu, o femeie în vârstă de 77 de ani din Bocșa, este una dintre miile de paciente din România care duc o luptă dublă: cu cancerul...

Naveta care macină speranța. Drama unei paciente oncologice din Bocșa
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 15:19

Naveta, o povară psihologică majoră pentru pacienții cu cancer din Caraş-Severin

La începutul luptei cu boala oncologică, cei mai mulți pacienți sunt motivați, încrezători și hotărâți să urmeze tratamentul până la...

Naveta, o povară psihologică majoră pentru pacienții cu cancer din Caraş-Severin
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 14:40

Consiliul Județean Caraș-Severin: ultima ședință ordinară din 2025 cu decizii importante pentru infrastructură și sănătate

Consiliul Județean Caraș-Severin s-a reunit în ultima ședință ordinară din 2025. Au fost luate decizii importante pentru infrastructură și...

Consiliul Județean Caraș-Severin: ultima ședință ordinară din 2025 cu decizii importante pentru infrastructură și sănătate
Actualitate joi, 18 decembrie 2025, 12:34

Rezultate impresionante în Caraș-Severin la Colecta de Alimente 2025

Campania națională „Colecta de Alimente”, derulată sub umbrela Federației Băncilor pentru Alimente din România, a adus din nou în...

Rezultate impresionante în Caraș-Severin la Colecta de Alimente 2025