Ascultă Radio România Reșița Live

Prin „SMS Feedback”, pacienţii din Arad îşi pot exprima părerea în legătură cu serviciile medicale primite în spital

Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad pune la dispoziția pacienților externați, începând de astăzi o nouă metodă simplă de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale de care au beneficiat pe perioada spitalizării.

Prin „SMS Feedback”, pacienţii din Arad îşi pot exprima părerea în legătură cu serviciile medicale primite în spital

Articol editat de Daiana Rosca, 25 august 2022, 11:41

Din această lună, pacienții care se vor externa din spital vor primi un mesaj, pe telefon, din care vor putea accesa un link către un chestionar cu întrebări despre experiența pe care au avut-o pe perioada internării. Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului.

Acest chestionar este disponibil și pe site-ul instituției – scjarad.ro și era distribuit și pacienților pe perioada internării însă, am considerat că ar fi mult mai eficient să îl trimitem direct pe telefonul pacientului, după externare. Cred că prin această modalitate vor fi mult mai mulți cetățeni care își vor exprima, în mod obiectiv, părerea despre serviciile medicale și despre condițiile din secția în care au fost internați. Completarea acestor chestionare va fi de un real folos pentru noi deoarece ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor medicale și să luăm măsuri acolo unde este necesar”, a explicat ec. Florina Ionescu, managerul SCJU Arad.

Prin intermediul aplicației „SMS Feedback”, într-un interval de două săptămâni de la externare, pacientul va primi un sms cu un link de acces către chestionarul de satisfacție. Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link. După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspundă la un set de 20 de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali respectiv infirmierilor, dar și despre cazare, curățenie, hrană…. Chestionarul cuprinde și întrebări precum: „Atunci când ați cerut îngrijiri medicale sau ajutor, personalul medico-sanitar a manifestat interes pentru rezolvarea problemelor dumneavoastră?” sau: „Pe parcursul internării a fost necesar să cumpărați medicamente pentru tratamentul bolii pentru care ați fost internat?” Tot în cadrul acestui chestionar foștii pacienți au posibilitatea să facă unele observații și sugestii referitoare la îngrijirile medicale primite pe perioada spitalizării.

Răspunsurile pacienților vor fi centralizate, pe fiecare secție în parte respectiv pe medic curant, iar mai apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.

Romsilva vinde pomi de Crăciun, însă în Caraş-Severin nu există disponibilitate
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 20:43

Romsilva vinde pomi de Crăciun, însă în Caraş-Severin nu există disponibilitate

La nivel naţional Romsilva pune în vânzare 16.400 de pomi de Crăciun în sezonul sărbătorilor de iarnă În sezonul sărbătorilor de iarnă,...

Romsilva vinde pomi de Crăciun, însă în Caraş-Severin nu există disponibilitate
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian care oferă patronajul prestigiosului Institut Palladio din Paris în 2026
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 20:00

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian care oferă patronajul prestigiosului Institut Palladio din Paris în 2026

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, marchează o premieră europeană: devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian invitat să...

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian care oferă patronajul prestigiosului Institut Palladio din Paris în 2026
Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 18:14

Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene

Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene. Municipiul de pe Bârzava a fost inclus într-o galerie selectă de orașe europene, cunoscută sub...

Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene
Incendiu la Spitalul Județean Reșița: pacienți evacuați, planul roșu activat și intervenție rapidă a pompierilor
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 16:04

Incendiu la Spitalul Județean Reșița: pacienți evacuați, planul roșu activat și intervenție rapidă a pompierilor

Un incendiu minor, fără flacără deschisă, dar cu degajări puternice de fum, a izbucnit în urmă cu puțin timp la Staționarul 1 al Spitalului...

Incendiu la Spitalul Județean Reșița: pacienți evacuați, planul roșu activat și intervenție rapidă a pompierilor
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 13:39

Reabilitarea energetică la Lugoj: proiect de peste 7 milioane lei, fără costuri pentru locatari

Reabilitarea energetică la Lugoj: proiect de peste 7 milioane lei, fără costuri pentru locatari S-a făcut un pas important pentru locuitorii din...

Reabilitarea energetică la Lugoj: proiect de peste 7 milioane lei, fără costuri pentru locatari
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 13:26

Toate căminele pentru persoane vârstnice din Caraș-Severin vor beneficia de subvenții în 2026

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Caraș-Severin a anunțat bilanțul subvențiilor acordate în 2025 furnizorilor privați...

Toate căminele pentru persoane vârstnice din Caraș-Severin vor beneficia de subvenții în 2026
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 10:29

Campanie națională de control în transportul rutier: rezultatele ITM Caraș-Severin pentru perioada 12–19 noiembrie 2025

Campanie Națională de Control în Transportul Rutier: Rezultatele ITM Caraș-Severin pentru perioada 12–19 noiembrie 2025 În perioada 12 – 19...

Campanie națională de control în transportul rutier: rezultatele ITM Caraș-Severin pentru perioada 12–19 noiembrie 2025
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 06:39

Barometrul de Consum Cultural 2024: Accesul redus la cultură limitează participarea românilor. 67% dintre familii nu au fost niciodată la un eveniment cultural

Participarea culturală în România rămâne la un nivel redus Participarea românilor la activități culturale continuă să fie limitată, iar...

Barometrul de Consum Cultural 2024: Accesul redus la cultură limitează participarea românilor. 67% dintre familii nu au fost niciodată la un eveniment cultural