Ascultă Radio România Reșița Live

Arad: Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Judeţean îşi pot spune părerea printr-o aplicaţie

Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) Arad, indiferent că merg la Urgenţe, Ambulatoriu sau sunt internaţi, au acces, de luni, la o aplicaţie online prin care îşi pot spune părerea despre serviciile medicale de care au beneficiat sau despre personal.

Arad: Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Judeţean îşi pot spune părerea printr-o aplicaţie

Articol editat de Valentina Adam, 13 februarie 2023, 15:36

Potrivit conducerii unităţii medicale, accesul la această aplicaţie a fost posibil de anul trecut doar pentru cei care au fost internaţi, nu şi pentru cei care au mers la consultaţii în Ambulatoriu sau au primit îngrijiri în UPU.

Pacienţii vor primi un SMS pe telefon, cu un link către un chestionar conţinând întrebări despre experienţa pe care au avut-o în spital.

În vara anului trecut am oferit pacienţilor posibilitatea de a-şi exprima, după externare, mulţumirea sau nemulţumirea referitoare la condiţiile de spitalizare şi la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfârşitul lunii august şi până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienţi, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienţi le-au şi completat. Marea majoritate a răspunsurilor au evidenţiat că pacienţii sunt mulţumiţi (51,22%) şi foarte mulţumiţi (31.20%) de serviciile medicale, iar printre nemulţumiri se numără, în special, condiţiile de spitalizare din secţiile care îşi desfăşoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern. Vrem să aflăm şi experienţele pacienţilor care beneficiază de servicii medicale în regim de urgenţă sau în cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăţi activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente‘, a declarat managerul SCJU Arad, Florina Ionescu.

Pacienţii au la dispoziţie un interval de două săptămâni pentru a folosit aplicaţia ‘SMS Feedback’, după ce primesc pe telefon un link şi următorul mesaj: ‘Vă rugăm să răspundeţi întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad‘.

După accesarea link-ului, pacienţii vor răspunde la întrebări referitoare la activitatea şi implicarea medicului, asistenţilor medicali, infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii, dar şi despre curăţenie sau, în cazul UPU, despre timpii de aşteptare şi efectuarea triajului. La finalul chestionarului, pacienţii au posibilitatea să scrie observaţii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate în timpul experienţei avute la spital.

Răspunsurile vor fi centralizate şi analizate în Consiliul Medical şi în Comitetul Director.

Agerpres

Peste 150 de autovehicule controlate și zeci de sancțiuni aplicate în Caraș-Severin pe DN 6
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 16:00

Peste 150 de autovehicule controlate și zeci de sancțiuni aplicate în Caraș-Severin pe DN 6

Acțiune rutieră în sistem „releu” pe DN6. Peste 150 de autovehicule controlate și zeci de sancțiuni aplicate în Caraș-Severin....

Peste 150 de autovehicule controlate și zeci de sancțiuni aplicate în Caraș-Severin pe DN 6
Exproprieri suplimentare pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 14:55

Exproprieri suplimentare pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad

Au fost anunţate exproprieri suplimentare de 3,86 milioane de lei pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad. Ministerul...

Exproprieri suplimentare pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad
Cetățeanul Roman, atracția inedită a stațiunii Băile Herculane!
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 13:54

Cetățeanul Roman, atracția inedită a stațiunii Băile Herculane!

Cetățeanul Roman, atracția inedită a stațiunii Băile Herculane: o întoarcere spectaculoasă în timp cu Carol Beran Băile Herculane continuă...

Cetățeanul Roman, atracția inedită a stațiunii Băile Herculane!
Recepția podului hobanat peste Mureș, din nou amânată. Administratorii judiciari reacționează: „Decizia nu este una unilaterală”
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 13:34

Recepția podului hobanat peste Mureș, din nou amânată. Administratorii judiciari reacționează: „Decizia nu este una unilaterală”

Recepția finală a lucrărilor la podul hobanat peste râul Mureș, unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură ale Aradului, este...

Recepția podului hobanat peste Mureș, din nou amânată. Administratorii judiciari reacționează: „Decizia nu este una unilaterală”
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 12:58

Valea Almăjului, laureată a trofeului Vitality Star la Gala TRAVEL PRO Stars 2025 – un model de autenticitate și vitalitate în turismul românesc

Valea Almăjului, laureată a trofeului Vitality Star la Gala TRAVEL PRO Stars 2025 – un model de autenticitate și vitalitate în turismul...

Valea Almăjului, laureată a trofeului Vitality Star la Gala TRAVEL PRO Stars 2025 – un model de autenticitate și vitalitate în turismul românesc
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 11:55

Mai multe cartiere din Reșița sunt afectate de șantierele deschise de AquaCaraș

În mai multe cartiere din Reșița sunt deschise în această perioadă șantiere pentru modernizarea infrastructurii. O parte dintre ele vizează...

Mai multe cartiere din Reșița sunt afectate de șantierele deschise de AquaCaraș
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 11:25

Pregătiri pentru sezonul rece în Timișoara: deszăpezire, sprijin social și recomandări de siguranță

Pregătiri pentru sezonul rece în Timișoara: deszăpezire, sprijin social și recomandări de siguranță Primăria Timișoara anunță că...

Pregătiri pentru sezonul rece în Timișoara: deszăpezire, sprijin social și recomandări de siguranță
Actualitate marți, 25 noiembrie 2025, 06:47

„Solidaritate, nu tăcere”: Direcţia de Asistenţă Socială Timișoara lansează marșul comunitar împotriva violenței asupra femeilor

La Timișoara are loc campania de conștientizare și prevenție „Solidaritate, nu tăcere”, organizată de Direcţia de Asistenţă Socială...

„Solidaritate, nu tăcere”: Direcţia de Asistenţă Socială Timișoara lansează marșul comunitar împotriva violenței asupra femeilor