Ascultă Radio România Reșița Live

Arad: Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Judeţean îşi pot spune părerea printr-o aplicaţie

Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) Arad, indiferent că merg la Urgenţe, Ambulatoriu sau sunt internaţi, au acces, de luni, la o aplicaţie online prin care îşi pot spune părerea despre serviciile medicale de care au beneficiat sau despre personal.

Arad: Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Judeţean îşi pot spune părerea printr-o aplicaţie

Articol editat de Valentina Adam, 13 februarie 2023, 15:36

Potrivit conducerii unităţii medicale, accesul la această aplicaţie a fost posibil de anul trecut doar pentru cei care au fost internaţi, nu şi pentru cei care au mers la consultaţii în Ambulatoriu sau au primit îngrijiri în UPU.

Pacienţii vor primi un SMS pe telefon, cu un link către un chestionar conţinând întrebări despre experienţa pe care au avut-o în spital.

În vara anului trecut am oferit pacienţilor posibilitatea de a-şi exprima, după externare, mulţumirea sau nemulţumirea referitoare la condiţiile de spitalizare şi la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfârşitul lunii august şi până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienţi, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienţi le-au şi completat. Marea majoritate a răspunsurilor au evidenţiat că pacienţii sunt mulţumiţi (51,22%) şi foarte mulţumiţi (31.20%) de serviciile medicale, iar printre nemulţumiri se numără, în special, condiţiile de spitalizare din secţiile care îşi desfăşoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern. Vrem să aflăm şi experienţele pacienţilor care beneficiază de servicii medicale în regim de urgenţă sau în cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăţi activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente‘, a declarat managerul SCJU Arad, Florina Ionescu.

Pacienţii au la dispoziţie un interval de două săptămâni pentru a folosit aplicaţia ‘SMS Feedback’, după ce primesc pe telefon un link şi următorul mesaj: ‘Vă rugăm să răspundeţi întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad‘.

După accesarea link-ului, pacienţii vor răspunde la întrebări referitoare la activitatea şi implicarea medicului, asistenţilor medicali, infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii, dar şi despre curăţenie sau, în cazul UPU, despre timpii de aşteptare şi efectuarea triajului. La finalul chestionarului, pacienţii au posibilitatea să scrie observaţii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate în timpul experienţei avute la spital.

Răspunsurile vor fi centralizate şi analizate în Consiliul Medical şi în Comitetul Director.

Agerpres

Accident grav la Remetea Mare: ambulanță privată și un autoturism implicate
Actualitate sâmbătă, 15 noiembrie 2025, 12:36

Accident grav la Remetea Mare: ambulanță privată și un autoturism implicate

Un accident rutier a avut loc sâmbătă, 15 noiembrie 2025, la ora 11:14, în localitatea Remetea Mare, după ce o ambulanță privată de transport...

Accident grav la Remetea Mare: ambulanță privată și un autoturism implicate
Băile termosulfuroase din Băile Herculane – între tratament medical și riscuri majore. Specialiștii avertizează: „Nu sunt pentru agrement!”
Actualitate sâmbătă, 15 noiembrie 2025, 08:05

Băile termosulfuroase din Băile Herculane – între tratament medical și riscuri majore. Specialiștii avertizează: „Nu sunt pentru agrement!”

Celebrele cădițe termosulfuroase în aer liber, aflate pe malul Cernei, rămân una dintre cele mai căutate atracții ale stațiunii Băile...

Băile termosulfuroase din Băile Herculane – între tratament medical și riscuri majore. Specialiștii avertizează: „Nu sunt pentru agrement!”
Lugojul introduce cartele de acces pentru insulele ecologice digitalizate. 117 puncte de colectare, finanțate prin proiecte europene
Actualitate sâmbătă, 15 noiembrie 2025, 07:37

Lugojul introduce cartele de acces pentru insulele ecologice digitalizate. 117 puncte de colectare, finanțate prin proiecte europene

Operatorul de salubritate al municipiului Lugoj a început distribuirea cartelelor de acces pentru utilizarea noilor insule ecologice digitalizate,...

Lugojul introduce cartele de acces pentru insulele ecologice digitalizate. 117 puncte de colectare, finanțate prin proiecte europene
DSP Timiș lansează o campanie de recuperare a copiilor restanțieri la vaccinarea ROR. Acțiune națională în colaborare cu INSP și OMS
Actualitate sâmbătă, 15 noiembrie 2025, 07:30

DSP Timiș lansează o campanie de recuperare a copiilor restanțieri la vaccinarea ROR. Acțiune națională în colaborare cu INSP și OMS

Direcția de Sănătate Publică Timiș, în parteneriat cu Institutul Național de Sănătate Publică (INSP) și Organizația Mondială a...

DSP Timiș lansează o campanie de recuperare a copiilor restanțieri la vaccinarea ROR. Acțiune națională în colaborare cu INSP și OMS
Actualitate vineri, 14 noiembrie 2025, 20:41

Ziua Mondială a Diabetului la Centrul Medical „Cristian Șerban” Buziaș

Ziua Mondială a Diabetului a fost marcată şi la Centrul Medical „Cristian Șerban” Buziaș. Centrul Medical Clinic de Evaluare și Recuperare...

Ziua Mondială a Diabetului la Centrul Medical „Cristian Șerban” Buziaș
Actualitate vineri, 14 noiembrie 2025, 17:29

Analize medicale gratuite la Clinica de Imagistică Bîrsășteanu din Reșița, de Ziua Mondială a Diabetului

Cu ocazia Zilei Internaționale a Diabetului, marcată pe 14 noiembrie, Clinica de Imagistică Bîrsășteanu din Reșița anunță o inițiativă...

Analize medicale gratuite la Clinica de Imagistică Bîrsășteanu din Reșița, de Ziua Mondială a Diabetului
Actualitate vineri, 14 noiembrie 2025, 12:23

Dificultăți în obținerea permisului de conducere

Cărășenii nu sunt prea silitori în ceea ce privește obținerea permisului de conducere. Mai puțin de jumătate nu reușesc, din prima, să...

Dificultăți în obținerea permisului de conducere
Actualitate vineri, 14 noiembrie 2025, 11:13

„Orașul Nes(u)pus)” – Reșița își spune poveștile nespuse prin teatru, realitate virtuală și artă urbană

Un proiect unic în peisajul cultural românesc își propune să aducă la viață vocile tăcute ale comunității reșițene. „Orașul...

„Orașul Nes(u)pus)” – Reșița își spune poveștile nespuse prin teatru, realitate virtuală și artă urbană