Ascultă Radio România Reșița Live

Arad: Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Judeţean îşi pot spune părerea printr-o aplicaţie

Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) Arad, indiferent că merg la Urgenţe, Ambulatoriu sau sunt internaţi, au acces, de luni, la o aplicaţie online prin care îşi pot spune părerea despre serviciile medicale de care au beneficiat sau despre personal.

Arad: Toţi pacienţii care ajung la Spitalul Judeţean îşi pot spune părerea printr-o aplicaţie

Articol editat de Valentina Adam, 13 februarie 2023, 15:36

Potrivit conducerii unităţii medicale, accesul la această aplicaţie a fost posibil de anul trecut doar pentru cei care au fost internaţi, nu şi pentru cei care au mers la consultaţii în Ambulatoriu sau au primit îngrijiri în UPU.

Pacienţii vor primi un SMS pe telefon, cu un link către un chestionar conţinând întrebări despre experienţa pe care au avut-o în spital.

În vara anului trecut am oferit pacienţilor posibilitatea de a-şi exprima, după externare, mulţumirea sau nemulţumirea referitoare la condiţiile de spitalizare şi la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfârşitul lunii august şi până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienţi, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienţi le-au şi completat. Marea majoritate a răspunsurilor au evidenţiat că pacienţii sunt mulţumiţi (51,22%) şi foarte mulţumiţi (31.20%) de serviciile medicale, iar printre nemulţumiri se numără, în special, condiţiile de spitalizare din secţiile care îşi desfăşoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern. Vrem să aflăm şi experienţele pacienţilor care beneficiază de servicii medicale în regim de urgenţă sau în cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăţi activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente‘, a declarat managerul SCJU Arad, Florina Ionescu.

Pacienţii au la dispoziţie un interval de două săptămâni pentru a folosit aplicaţia ‘SMS Feedback’, după ce primesc pe telefon un link şi următorul mesaj: ‘Vă rugăm să răspundeţi întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad‘.

După accesarea link-ului, pacienţii vor răspunde la întrebări referitoare la activitatea şi implicarea medicului, asistenţilor medicali, infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii, dar şi despre curăţenie sau, în cazul UPU, despre timpii de aşteptare şi efectuarea triajului. La finalul chestionarului, pacienţii au posibilitatea să scrie observaţii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate în timpul experienţei avute la spital.

Răspunsurile vor fi centralizate şi analizate în Consiliul Medical şi în Comitetul Director.

Agerpres

Romsilva vinde pomi de Crăciun, însă în Caraş-Severin nu există disponibilitate
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 20:43

Romsilva vinde pomi de Crăciun, însă în Caraş-Severin nu există disponibilitate

La nivel naţional Romsilva pune în vânzare 16.400 de pomi de Crăciun în sezonul sărbătorilor de iarnă În sezonul sărbătorilor de iarnă,...

Romsilva vinde pomi de Crăciun, însă în Caraş-Severin nu există disponibilitate
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian care oferă patronajul prestigiosului Institut Palladio din Paris în 2026
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 20:00

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian care oferă patronajul prestigiosului Institut Palladio din Paris în 2026

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, marchează o premieră europeană: devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian invitat să...

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, devine primul lider politic din afara spațiului franco-belgian care oferă patronajul prestigiosului Institut Palladio din Paris în 2026
Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 18:14

Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene

Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene. Municipiul de pe Bârzava a fost inclus într-o galerie selectă de orașe europene, cunoscută sub...

Reșița, în Top 100 Orașe Verzi Europene
Incendiu la Spitalul Județean Reșița: pacienți evacuați, planul roșu activat și intervenție rapidă a pompierilor
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 16:04

Incendiu la Spitalul Județean Reșița: pacienți evacuați, planul roșu activat și intervenție rapidă a pompierilor

Un incendiu minor, fără flacără deschisă, dar cu degajări puternice de fum, a izbucnit în urmă cu puțin timp la Staționarul 1 al Spitalului...

Incendiu la Spitalul Județean Reșița: pacienți evacuați, planul roșu activat și intervenție rapidă a pompierilor
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 13:39

Reabilitarea energetică la Lugoj: proiect de peste 7 milioane lei, fără costuri pentru locatari

Reabilitarea energetică la Lugoj: proiect de peste 7 milioane lei, fără costuri pentru locatari S-a făcut un pas important pentru locuitorii din...

Reabilitarea energetică la Lugoj: proiect de peste 7 milioane lei, fără costuri pentru locatari
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 13:26

Toate căminele pentru persoane vârstnice din Caraș-Severin vor beneficia de subvenții în 2026

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Caraș-Severin a anunțat bilanțul subvențiilor acordate în 2025 furnizorilor privați...

Toate căminele pentru persoane vârstnice din Caraș-Severin vor beneficia de subvenții în 2026
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 10:29

Campanie națională de control în transportul rutier: rezultatele ITM Caraș-Severin pentru perioada 12–19 noiembrie 2025

Campanie Națională de Control în Transportul Rutier: Rezultatele ITM Caraș-Severin pentru perioada 12–19 noiembrie 2025 În perioada 12 – 19...

Campanie națională de control în transportul rutier: rezultatele ITM Caraș-Severin pentru perioada 12–19 noiembrie 2025
Actualitate joi, 27 noiembrie 2025, 06:39

Barometrul de Consum Cultural 2024: Accesul redus la cultură limitează participarea românilor. 67% dintre familii nu au fost niciodată la un eveniment cultural

Participarea culturală în România rămâne la un nivel redus Participarea românilor la activități culturale continuă să fie limitată, iar...

Barometrul de Consum Cultural 2024: Accesul redus la cultură limitează participarea românilor. 67% dintre familii nu au fost niciodată la un eveniment cultural