Timișoara: Dezbatere publică online pe 21 august privind reorganizarea aparatului Primarului
Primăria Municipiului Timișoara organizează, miercuri, 21 august 2025, o dezbatere publică pe tema proiectului de hotărâre privind reorganizarea Aparatului de specialitate al Primarului. Evenimentul va avea loc online, pe platforma ZOOM, începând cu ora 12:00. Va fi transmis în direct pe pagina de Facebook a instituției.
Înscrieri și participare

Articol editat de Valentina Adam, 17 august 2025, 08:00
Înscrieri și participare
Cetățenii și reprezentanții organizațiilor interesate se pot înscrie până la 20 august 2025, ora 12:00, fie online la adresele consultare@primariatm.ro și primariatm@primariatm.ro, fie fizic, la Camera 12 a Primăriei. În mesajul de înscriere trebuie precizate:
- nume și prenume
- organizația reprezentată (dacă este cazul)
- adresa de e-mail (obligatoriu, pentru trimiterea datelor de conectare)
- mențiunea dacă participantul dorește să ia cuvântul
Cei care doresc să intervină în cadrul dezbaterii vor transmite punctele de vedere în prealabil și le vor prezenta exclusiv pe marginea proiectului, având la dispoziție maximum 3 minute.
Consultarea documentului
Proiectul de hotărâre poate fi consultat online pe site-ul Primăriei Timișoara: link direct către document.
Dezbaterea face parte din procesul de transparență decizională al administrației locale, oferind comunității posibilitatea de a contribui la luarea deciziilor ce privesc organizarea și funcționarea instituției.
Urmărește-ne și pe Google News