Ascultă Radio România Reșița Live

Prin „SMS Feedback”, pacienţii din Arad îşi pot exprima părerea în legătură cu serviciile medicale primite în spital

Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad pune la dispoziția pacienților externați, începând de astăzi o nouă metodă simplă de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale de care au beneficiat pe perioada spitalizării.

Articol editat de Daiana Rosca, 25 august 2022, 11:41

Din această lună, pacienții care se vor externa din spital vor primi un mesaj, pe telefon, din care vor putea accesa un link către un chestionar cu întrebări despre experiența pe care au avut-o pe perioada internării. Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului.

Acest chestionar este disponibil și pe site-ul instituției – scjarad.ro și era distribuit și pacienților pe perioada internării însă, am considerat că ar fi mult mai eficient să îl trimitem direct pe telefonul pacientului, după externare. Cred că prin această modalitate vor fi mult mai mulți cetățeni care își vor exprima, în mod obiectiv, părerea despre serviciile medicale și despre condițiile din secția în care au fost internați. Completarea acestor chestionare va fi de un real folos pentru noi deoarece ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor medicale și să luăm măsuri acolo unde este necesar”, a explicat ec. Florina Ionescu, managerul SCJU Arad.

Prin intermediul aplicației „SMS Feedback”, într-un interval de două săptămâni de la externare, pacientul va primi un sms cu un link de acces către chestionarul de satisfacție. Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link. După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspundă la un set de 20 de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali respectiv infirmierilor, dar și despre cazare, curățenie, hrană…. Chestionarul cuprinde și întrebări precum: „Atunci când ați cerut îngrijiri medicale sau ajutor, personalul medico-sanitar a manifestat interes pentru rezolvarea problemelor dumneavoastră?” sau: „Pe parcursul internării a fost necesar să cumpărați medicamente pentru tratamentul bolii pentru care ați fost internat?” Tot în cadrul acestui chestionar foștii pacienți au posibilitatea să facă unele observații și sugestii referitoare la îngrijirile medicale primite pe perioada spitalizării.

Răspunsurile pacienților vor fi centralizate, pe fiecare secție în parte respectiv pe medic curant, iar mai apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.

Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 21:03

Deponeul de la Lupac a fost amendat de Garda de Mediu cu 75 de mii de lei

Garda de Mediu a dat amenzi după controalele efectuate la 47 de gropi de gunoi din ţară. Deficiențe au fost constatate și la Centrul de...

Deponeul de la Lupac a fost amendat de Garda de Mediu cu 75 de mii de lei
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 15:55

Obezitatea infantilă cu complicații severe tratată gratuit la Timișoara de o echipă multidisciplinară

Obezitatea infantilă a devenit o problemă majoră de sănătate publică şi în Banat, iar Spitalul Județean din Timișoara înregistrează...

Obezitatea infantilă cu complicații severe tratată gratuit la Timișoara de o echipă multidisciplinară
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 15:37

Ion Marcel Vela cere mutarea sediului Direcției Silvice Regionale Banat la Reșița: „Decizie logică și eficientă, în mijlocul pădurilor”

Deputatul PNL de Caraș-Severin, Ion Marcel Vela, solicită public Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor ca sediul Direcției Silvice...

Ion Marcel Vela cere mutarea sediului Direcției Silvice Regionale Banat la Reșița: „Decizie logică și eficientă, în mijlocul pădurilor”
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 15:15

Canicula crește riscul de toxiinfecții alimentare: tot mai mulți cărășeni ajung la Spitalul Judeţean din Reşiţa cu probleme digestive

Zilele caniculare nu provoacă doar disconfort termic, ci aduc cu ele și un risc crescut de toxinfecții alimentare. La Spitalul Județean din...

Canicula crește riscul de toxiinfecții alimentare: tot mai mulți cărășeni ajung la Spitalul Judeţean din Reşiţa cu probleme digestive
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 12:09

Secetă extremă în județul Arad: Râurile Teuz și Timercea au secat complet, iar fântânile oamenilor rămân fără apă

Râurile Teuz și Timercea, aflate în județul Arad, au secat complet din cauza secetei prelungite care lovește întreaga regiune. Situația a...

Secetă extremă în județul Arad: Râurile Teuz și Timercea au secat complet, iar fântânile oamenilor rămân fără apă
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 11:08

Noua Clinică de Balneologie din Timișoara, gata să redevină un centru de referință pentru tratamente de recuperare

Noua Clinică de Balneologie din Timișoara, gata să redevină un centru de referință pentru tratamente de recuperare Primăria Municipiului...

Noua Clinică de Balneologie din Timișoara, gata să redevină un centru de referință pentru tratamente de recuperare
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 07:42

ATOP fără indemnizații: Măsură de economisire bugetară susținută de Guvern și aplicată deja în Caraș-Severin

Guvernul României a decis stoparea plății indemnizațiilor către membrii Autorităților Teritoriale de Ordine Publică. În Caraș-Severin, ATOP...

ATOP fără indemnizații: Măsură de economisire bugetară susținută de Guvern și aplicată deja în Caraș-Severin
Actualitate vineri, 25 iulie 2025, 07:34

Nicolae Novăcescu, primarul comunei Cornereva, este noul președinte al Asociației Comunelor din România – Filiala Caraș-Severin

Nicolae Novăcescu, primarul comunei Cornereva, a fost ales președinte al Filialei Județene Caraș-Severin a Asociației Comunelor din România...

Nicolae Novăcescu, primarul comunei Cornereva, este noul președinte al Asociației Comunelor din România – Filiala Caraș-Severin