call centreE.ON Gaz Distributie pune la dispoziţia consumatorilor un call center de urgenţă pentru a preveni eventualele probleme care pot apărea din cauza scurgerilor de gaze naturale. Numerele de telefon se regăsesc pe spatele facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora. În urma apelurilor venite de la cetăţeni, pe parcursul anului trecut, în Caraş-Severin au avut loc 4.600 de intervenţii, cu potenţial de risc.

Call Center-ul de Urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie funcţionează în regim non-stop şi asigură preluarea cu operativitate a apelurilor care vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuţie sau instalaţiile interioare de utilizare a gazelor naturale, precum şi intervenţiile în situaţii de urgenţă. Call centerul deserveşte locuitorii din peste 1.000 de localităţi din 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei.