Un nou accident mortal pe DN 6. Un tir a intrat în plin într-un autoturism

Pe DN 6, în zona localităţii Armeniş s-a produs în această dimineaţă, un accident rutier în care au fost implicate un tir şi un autoturism.

Pe fondul carosabilului umed, într-o curbă, şoferul unui tir care circula din direcţia Caransebeş – Orşova a pierdut controlul volanului şi a intrat într-un autoturism care venea din direcţia opusă. În urma impactului, două persoane au rămas încarcerate în maşină, una fiind declarată decedată. Cea de-a doua victimă, conştientă, a fost transportată la spital pentru investigaţii suplimentare, potrivit ISU Semenic. Intervin Detașamentul de Pompieri Caransebeș cu o autospecială pentru stins incendii, o descarcerare, o ambulanță SMURD și una de la Serviciul Judeţean de Ambulanţă.

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că traficul se desfăşoară îngreunat, doar pe o bandă. Se estimează redeschiderea totală a circulaţiei în jurul orei 10:00.

Şoferii sunt sfătuiţi să sporească atenţia la volan, să reducă viteză, să evite manevrele riscante în trafic şi să mărească distanţa de siguranţă între vehicule. În vestul ţării se circulă în condiţii de carosabil umed şi ceaţă.

DN 6 rămâne cel mai periculos drum din sud-vestul ţării. Şoseaua de peste 600 de km are doar o bandă pe sens, astfel că periodic au loc accidente de circulaţie. Ministrul Transporturilor susţine că DN 6 nu va mai fi subiect de campanie electorală în viitoarele alegeri.

Sorin Grindeanu crede că până în 2024, vor începe lucrările de transformare a acestei şosele în drum expres: “Am lotizat de la Filiaș la Severin, de la Severin la Domașnea, de la Domașna la Caransebeș, de la Caransebeș la Lugoj. Am și finalizat licitația pentru trei dintre ele, s-au semnat contractele până la Caransebeș, urmând zilele următoare să semnăm și pentru ultimul lot. Durata am redus-o pe aceste studii de fezabilitate, un an, un an jumătate maxim și finanțarea este asigurată pe viitorul exercițiu bugetar – Programul Operațional de Transport. Îmi doresc ca până în 2024 să nu mai existe subiectul, să fie semnate contractele de execuție. Atunci nu mai vorbește nimic.

De același autor

Related Articles