Ascultă Radio România Reșița Live

Încă şapte licenţe de taximetrie exclusiv pentru maşini electrice la Reşiţa

Primăria Reşiţa încurajează transportul public ecologic. În acest sens vor fi acordate încă şapte autorizaţii de taxi pentru maşini electrice. La procedura de atribuire se pot înscrie până în 10 iunie, numai societăţile comerciale, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau întreprinderile familiale care deţin astfel de autoturisme.

Articol editat de Mirabela Afronie, 9 aprilie 2021, 09:12

Consiliul Local al Municipiului Reşiţa anunţă începerea procedurii de atribuire a șapte autorizații taxi ce urmează a fi atribuite în condiţiile Legii 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, cu modificările şi completările ulterioare. Numerele autorizaţiilor taxi, pe număr de ordine, care vor fi atribuite sunt: 233, 235, 236, 239, 240, 241 și 242.

La procedura de atribuire pot participa numai societățile comerciale, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau întreprinderile familiale, care dețin mașini ELECTRICE.

Data până la care se pot depune cererile de înscriere pentru participarea la procedură este de 10.06.2021, rezultatul atribuirii fiind anunţat în perioada 11.06.2021 – 21.06.2021.

Dreptul de a participa în prima procedură de atribuire a autorizaţiei taxi este asigurat pentru transportatorii autorizaţi înscrişi în lista de aşteptare pentru grupa operatorilor de transport taxi-persoane juridice și grupa independenților-persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale,  aceştia având prioritate, în baza dosarelor cu documentațiile necesare și actualizate.                                                                                                                                                                                                                                                                                

                Documentele necesare participării la atribuire sunt următoarele :

                a) cerere de participare la procedura de atribuire;

                b) declaraţie pe propria răspundere precum deține autorizație de transport valabilă;

                c) copie a certificatului de înmatriculare şi a cărţii de identitate a autovehiculului deţinut în  proprietate în temeiul unui contract de leasing sau declaraţia pe propria răspundere că deţine sau va deţine, în termen de maxim 6 luni, autovehicule, pe tipuri, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, cu precizarea criteriilor de departajare pe care le îndeplineşte fiecare pentru obţinerea punctajelor;

                d) scrisoare de garanţie bancară în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziţionat fiecare autovehicul, pentru fiecare dintre acestea, în cazul în care transportatorul autorizat nu deţine autovehiculele necesare la data depunerii declaraţiei prevăzute la lit. b);

e) copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerţului ca transportatori autorizați din grupa operatorilor de transport- persoane juridice sau transportatori autorizați din grupa independenților – persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale (CUI);

                f)  copie după contractul de leasing, după caz (cu acceptul societății de leasing că mașina poate fi folosită în taximetrie);

g) copie a certificatului de competenţă profesională aferentă „managerului de transport”- persoană fizică desemnată de întreprinderea sau societatea respectivă, prin contract de muncă, să conducă permanent şi efectiv activităţile de transport ale întreprinderii sau societății respective; (actele de la lit. g÷i, sunt necesare la grupa operatorilor de transport-persoane juridice, grupa independenților-întreprinderi individuale și întreprinderi familiale, iar cele de la lit. h și i, pentru PFA);

h) avizul medical și avizul psihologic pentru “managerul de transport”/PFA – Termenul de valabilitate al acestora este de maxim 1 an de la data emiterii;

i) cazierul judiciar al „managerului de transport” / PFA;

j) cazierul fiscal al transportatorului (formular 504 – emis de Administrația Finanțelor Publice);

k) certificat fiscal (emis de Direcția Impozite și Taxe);

l) declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spaţiile necesare pentru parcarea la domiciliu a autovehiculului cu care va desfăşura transportul în regim de taxi, spaţiu deţinut în proprietate sau în baza unui contract de închiriere (acte doveditoare);

                m) declaraţie pe propria răspundere a transportatorului privind criteriile de departajare. Declaraţia va fi însoţită de actele doveditoare ale celor declarate;

                n) document care să justifice valoarea investiţională sau factura proformă, dacă autovehiculul  va fi achiziţionat în leasing;

                o) dacă transportatorul a mai desfăşurat autorizat activitatea de transport în regim de taxi, documente care să justifice această perioadă.

Data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi este 20.07.2021.

Criteriile de departajare şi punctajele care se acordă, precum şi condiţiile care trebuie îndeplinite cumulativ sunt cele stabilite în capitolul IV din Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 14/2018, privind modificarea și completarea Anexei nr. 1  la HCL nr. 266/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcţionare şi desfăşurare a serviciului de transport în regim de taxi şi de închiriere pe raza Municipiului Reşiţa.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Compartimentul Mobilitate Urbană, Monitorizarea Serviciilor de Utilități Publice și Mediu (telefon 0255/210258) și Compartimentul Relaţii cu Publicul şi Informare Cetăţeni din cadrul Primăriei Reşiţa, Corpul – I, parter, telefon 0255 / 221964.

Etichete:
Tramvaiul lui Moș Crăciun pornește la drum în Arad!
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 15:42

Tramvaiul lui Moș Crăciun pornește la drum în Arad!

Tramvaiul lui Moș Crăciun pornește la drum în Arad! Program complet 2–24 decembrie 2025 Magia sărbătorilor de iarnă revine pe străzile...

Tramvaiul lui Moș Crăciun pornește la drum în Arad!
AJOFM Caraș-Severin: 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 15:14

AJOFM Caraș-Severin: 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025

AJOFM Caraș-Severin anunţă 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025. Aproape 4.700 de persoane au beneficiat de consiliere sau de...

AJOFM Caraș-Severin: 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025
Oravița Re:Connect 2025: trei zile de sărbătoare, istorie și energie în Centrul Vechi (5–7 decembrie)
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 15:13

Oravița Re:Connect 2025: trei zile de sărbătoare, istorie și energie în Centrul Vechi (5–7 decembrie)

Centrul Vechi al Oraviței se pregătește să devină, între 5 și 7 decembrie 2025, epicentrul unui eveniment unic, în care comunitatea, muzica,...

Oravița Re:Connect 2025: trei zile de sărbătoare, istorie și energie în Centrul Vechi (5–7 decembrie)
Adopțiile în Caraș-Severin în 2025: între declin numeric și evoluții pozitive în adopțiile de frați
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 14:49

Adopțiile în Caraș-Severin în 2025: între declin numeric și evoluții pozitive în adopțiile de frați

Anul 2025 aduce o nouă radiografie a adopțiilor în Caraș-Severin, cu o dinamică ce reflectă tendințe, dificultăți și speranțe în egală...

Adopțiile în Caraș-Severin în 2025: între declin numeric și evoluții pozitive în adopțiile de frați
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 14:27

Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa

Primăria organizează o licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în zone cheie din Reşiţa. Primăria Municipiului...

Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 13:35

Primăria Timișoara anunță suspendarea încasării taxelor de concesiune pentru locurile de veci în perioada decembrie 2025 – ianuarie 2026

Primăria Timișoara anunță suspendarea încasării taxelor de concesiune pentru locurile de veci în perioada decembrie 2025 – ianuarie 2026...

Primăria Timișoara anunță suspendarea încasării taxelor de concesiune pentru locurile de veci în perioada decembrie 2025 – ianuarie 2026
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 11:53

Structura anului şcolar 2025–2026: module, vacanțe și calendarul examenelor

Structura anului şcolar 2025–2026: module, vacanțe și calendarul examenelor Anul școlar 2025–2026 a început pe 8 septembrie 2025, fiind...

Structura anului şcolar 2025–2026: module, vacanțe și calendarul examenelor
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 11:31

Lugojul își aduce istoria în școli: primarul anunță un proiect educațional dedicat identității locale

Administrația locală din Lugoj pregătește un demers important pentru comunitate: introducerea istoriei lugojene în școli, predată în...

Lugojul își aduce istoria în școli: primarul anunță un proiect educațional dedicat identității locale