Ascultă Radio România Reșița Live

CEZ, promovează serviciile în mediul online

Furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare anunță transferul tuturor serviciilor în mediul online pentru o perioadă de 30 de zile. Centrele de Relații cu Clienții vor fi închise până la 07 decembrie 2020

CEZ, promovează serviciile în mediul online

Articol editat de Caruntu Marius, 6 noiembrie 2020, 19:14

Începând de luni, 09 noiembrie, și până la data de 07 decembrie 2020, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, își vor suspenda activitatea fizică. Toate serviciile oferite clienților sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în comunitățile în care operează.

Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic și acoperă toata gama de servicii destinate clienților noștri: aplicația My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro și www.cez.ro.

Contextul epidemiologic actual necesită măsuri directe și imediate, suplimentare celor sanitare de prevenție implementate deja în Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare. Decizia suspendării activității cu publicul pentru a doua oară în decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei.

Așadar, clienții CEZ Vânzare de energie electrică și gaze naturale își pot soluționa toate solicitările în relația cu furnizorul, din confortul și siguranța de #acasă, prin:

Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ

Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.

Alte canale de comunicare:

Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form

Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro

Numărul de fax: 0248 524 834.

Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro

Etichete:
Digital Mindset – contabilii cărășeni, față în față cu viitorul inteligent
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 14:02

Digital Mindset – contabilii cărășeni, față în față cu viitorul inteligent

Sărbătoarea Zilei Naționale a Contabilului Român a ajuns în acest an la ediția a XXI-a, iar profesioniștii contabili din Caraș-Severin s-au...

Digital Mindset – contabilii cărășeni, față în față cu viitorul inteligent
Universitatea de Științele Vieții din Timișoara ar putea avea o extensie universitară la Reșița
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 12:34

Universitatea de Științele Vieții din Timișoara ar putea avea o extensie universitară la Reșița

Universitatea de Științele Vieții din Timișoara și Consiliul Județean Caraș-Severin au pus bazele unei colaborări care vizează extinderea...

Universitatea de Științele Vieții din Timișoara ar putea avea o extensie universitară la Reșița
Terenuri gratuite pentru tinerii din Moldova Nouă
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 12:20

Terenuri gratuite pentru tinerii din Moldova Nouă

Terenuri gratuite pentru tinerii din Moldova Nouă care îndeplinesc o serie de condiţii. Cererile pot fi depuse până în 30 iulie 2025. Primarul...

Terenuri gratuite pentru tinerii din Moldova Nouă
Deputatul Marius Isac: „Ursul nu e jucărie – păstrează distanța, respectă natura!”
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 11:58

Deputatul Marius Isac: „Ursul nu e jucărie – păstrează distanța, respectă natura!”

Deputatul cărășan Marius Isac a inițiat și depus în Parlament un proiect de lege pentru protecția cetățenilor și a faunei sălbatice!...

Deputatul Marius Isac: „Ursul nu e jucărie – păstrează distanța, respectă natura!”
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 10:45

Peste 660 de cazuri de consum fraudulos de energie în primele 6 luni din 2025. Situații grave și în Caraș-Severin, Arad și Timiș

Delgaz Grid a identificat peste 660 de cazuri de consum fraudulos de energie electrică și gaze naturale în prima jumătate a anului 2025, în 18...

Peste 660 de cazuri de consum fraudulos de energie în primele 6 luni din 2025. Situații grave și în Caraș-Severin, Arad și Timiș
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 09:53

Intervenții în lanț pentru pompierii cărășeni

Intervenții în lanț pentru pompierii cărășeni care au avut 21 de misiuni în 24 de ore. Misiunile au inclus 3 incendii de vegetaţie şi 18...

Intervenții în lanț pentru pompierii cărășeni
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 08:27

Trafic blocat temporar la Remetea Mare în urma unui accident mortal

Trafic blocat temporar la Remetea Mare în urma unui accident mortal, anunţă DRDP Timişoara. Au fost implicate 3 vechicule. Marți, 15 iulie 2025,...

Trafic blocat temporar la Remetea Mare în urma unui accident mortal
Actualitate marți, 15 iulie 2025, 07:43

[EXCLUSIV] Spitalul Județean Reșița a renunţat la centrala telefonică. Se pregătește un call center modern

Spitalul Județean Reșița a rămas, începând de astăzi, fără centrală telefonică funcțională. Vechiul sistem de comunicații, uzat moral...

[EXCLUSIV] Spitalul Județean Reșița a renunţat la centrala telefonică. Se pregătește un call center modern