Restricţiile din perioada pandemiei au obligat organizatorii să mute GameKonul universitar de anul acesta în zona online, lucru care nu i-a deranjat deloc pe studenţii pasionaţi de gaming. Organizat de Casa de Cultură  a Studenţilor din Reşiţa, în colaborare cu Muzeul Cineastului Amator şi Liga Studenţilor UBB Reşiţa, turneul “GameKon eStudents Cup – League of Legends” a reunit la start  şase echipe. Competiţia s-a desfăşurat fără sincope, în limitele sportivităţii, iar la final a triumfat echipa Masoneria Reşiţa. Un turneu reuşit, au apreciat la final organizatorii.

„Acest proiect a fost gândit în primă fază ca fiind unul fizic, dar, dată fiind situaţia pandemică, n-am reuşit să concretizăm acest plan şi l-am mutat în zona online. După părerea mea, a fost un succes, toţi participanţii s-au declarat mulţumiţi la finalul competiţiei, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Ţin să le mulţumesc tuturor, şi nu pot decât să apreciez spiritul de fair-play de care au dat dovadă pe tot parcursul competiţiei. Am pornit la drum cu 6 echipe de câte 5 jucători, care iniţial  au fost repartizate aleatoriu în două grupe. Au mers mai departe primele două clasate din fiecare grupă, care s-au înfruntat apoi în semifinale şi în finală. Duelurile din aceste faze s-au disputat în sistem eliminatoriu, pe sistemul cel mai bun din trei meciuri. La final, am avut o câştigătoare: echipa Masoneria Reşiţa, care a reuşit să termine neînvinsă turneul”, a precizat studentul Alex Ungureanu.

În clasamentul final, Masoneria Reşiţa a fost urmată de echipa Tuşnad Katanga. Podiumul a fost completat de echipa Picior pe Priză, care a câştigat finala mică în faţa celor de la COX Reşiţa.

“Din păcate, n-am putut să ne întâlnim ca să realizăm jocuri de societate, aşa cum ne-am propus în prima fază, dar nu am vrut să renunţăm la spiritul acesta de competitivitate. Din acest motiv, am trecut în mediul online. Am creat o competiţie pentru gameri, ne bucură sportivitatea de care au dat dovadă şi suntem convinşi că s-au legat şi câteva prietenii cu această ocazie”, a declarat la rândul său Daniel Amariei, directorul Casei de Cultură a Studenţilor din Reşiţa.

GameKon este o convenţie a celor interesaţi de lumea jocurilor video, această acţiune fiind atât o platformă interactivă de comunicare cât şi un bun prilej de a realiza o incursiune în istoria evoluţiei jocurilor video.