Peste şapte milioane de documente electronice au fost depuse în acest an prin intermediul Spaţiului Privat Virtual, ceea ce înseamnă că implementarea instumentelor online în cazul ANAF a fost un mare succes.

Datele publicate de Ministerul Finanţelor arată o creştere de sută la sută, ceea ce înseamnă că numărul documentelor depuse online s-a dublat practic în comparaţie cu media ultimilor cinci ani. 

Adeverinţe de venit, certificate de atestare fiscală, decizii, notificări, înştiinţări sau documente privind contribuţiile sociale declarate de angajatori, toate au fost acum al doar un click distanţă.

ANAF a optimizat constant în ultimele luni modul de interacţiune online al contribuabililor cu Agenţia, cea mai importantă dintre facilităţi fiind identificarea vizuală online a persoanelor fizice la înregistrarea în Spaţiul Privat Virtual.

În plus, la începutul anului viitor va fi lansată licitaţia pentru achiziţia Serviciilor privind realizarea unei analize generale a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri