Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița a revenit de la începutul acestei săptămâni la programul normal. Astfel, la „Evidența Persoanelor” şi la „Stare Civilă” se primesc și se eliberează documente zilnic.

Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița a luat act de măsurile impuse de starea de alertă și aduce la cunoștința cetățenilor arondați SPCEP Reșița programul de lucru cu publicul în perioada următoare.

Astfel, programul cu publicul este următorul: 

  • COMPARTIMENT EVIDENȚA PERSOANELOR Luni – Vineri    9.00 – 13.00 – preluare documente;       15.00 – 16.00 – eliberare acte de identitate.       
  • COMPARTIMENT STARE CIVILĂ Luni – Vineri  9.00 – 13.00 – preluare documente;       15.00 – 16.00 – eliberare documente stare civilă; Sâmbătă         8.00 – 12.00 –  înregistrare decese.

Depunerea documentelor se face doar după o programare prealabilă! Solicitanții se pot programa fie telefonic la telefon 0355.080.246, fie prin e-mail: evidentapersoanelor@primariaresita.ro. Cei care trec pragul instituției trebuie să poarte măști și să respecte măsurile de distanțare socială.