Având în vedere măsurile impuse de starea de urgență adoptată la nivel național, precum și existența riscului de îmbolnăvire cu COVID-19, până în 14 aprilie 2020, programul registraturii Consiliului Județean Caraș-Severin va fi de luni – vineri, interval 10.00 – 12.00.

Pentru a evita deplasarea la sediul instituției, reamintim posibilitatea transmiterii documentelor sau a solicitărilor prin fax la numărul 0255 – 211.127, e-mail: cjcs@cjcs.ro sau prin poștă, respectiv curierat, la adresa Piața 1 Decembrie 1918, Nr. 1, 320084 Reșița, județ Caraș-Severin, după caz.

Beneficiarii serviciilor Consiliului Județean Caraș-Severin, care se află în imposibilitatea de a efectua viramente bancare sau în situații de maximă urgență sau necesitate, se vor programa telefonic la numărul 0255-213.090 (persoana de contact – d-na Mărioara Hock), între orele 9.00 – 10.00, în vederea accesului la casieria unității.

Orice alte informații pot fi obținute și telefonic la numărul 0255-211.420 sau TELVERDE 0800 800 204, apel gratuit.