Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din Reşiţa îşi mută sediul din clădirea fostei Poşte, ca urmare a negocierilor eşuate dintre proprietarul imobilului şi municipalitate.

Începând din data de 27.01.2020, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Reșița își va desfășura activitatea la noul sediu situat pe B-dul A.I. Cuza nr. 39, parter, în aceeași locație în care funcționează şi Direcția Poliția Locală Reșița.

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor este format din Compartiment Stare Civilă și Compartiment Evidența Persoanelor şi asigură: întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă precum şi a cărţilor de identitate, înscrie mențiunile privind stabilirea reședinței persoanelor şi furnizează, în condiţiile legii, date cu caracter personal către autorități, instituții publice și cetățeni.

Programul de lucru cu publicul rămâne neschimbat şi este următorul:
• Primire documente: de luni până vineri, între orele 8:30 şi 13:00, iar miercurea se preiau documente şi în intervalul orar 15:00 – 18:30, fiind program prelungit.
• Eliberare documente: luni, marţi, joi, vineri între orele 15:00 şi 16:30, iar miercurea între 15:00 şi 18:30.