Municipiul Lugoj se pregăteşte de implementarea ghişeului unic, după ce a avut loc conferinţa finală a proiectului prin care s-a obţinut certificatul ISO 9001 de management al calităţii în Primăria Lugoj.

Proiectul, intitulat ”Dezvoltarea unui management performant în cadrul Primărie Municipiului Lugoj prin optimizarea proceselor orientate către beneficiari şi optimizarea resurselor umane” a fost co-finanţat din fonduri europene.

Valoarea totală se ridică la aproximativ 295.000 de lei, din care circa 285.000 de lei reprezintă finanţare nerambursabilă, iar aproape 6.000 de lei contribuţia primăriei lugojene.

Perioada de implementare a proiectului este de 14 luni, între 28 iunie 2018 şi 25 august 2019. Managerul proiectului, Liviu Savescu subliniază că acesta este un prim pas spre implementarea Ghişeului unic. Implementarea proiectului Ghişeului Unic va dura până la începutul anului 2021.

Acum urmează elaborarea unei strategii de dezvoltare nouă şi una de oraş inteligenţ dar cea mai importantă activitate va fi dedicată unui nou portal, astfel încât aproape toate serviciile pe care le oferă Primăria Lugoj să fie disponibile şi online.