Magazinele PPC Energie din Timiș, Caraș-Severin, Arad și Hunedoara vor fi închise pe 1 Decembrie 2025
PPC Energie anunță că toate magazinele sale din județele Timiș, Caraș-Severin, Arad și Hunedoara vor fi închise luni, 1 Decembrie 2025, zi declarată sărbătoare legală. În această zi, serviciul de call-center va funcționa doar în regim automat, oferind informații precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
Serviciile PPC Energie pot fi accesate online
Articol editat de Gerhard Chwoika, 27 noiembrie 2025, 22:02
Serviciile PPC Energie pot fi accesate online
Compania reamintește clienților că majoritatea operațiunilor pot fi realizate digital, fără a fi necesară vizita într-un magazin fizic. Indexul de energie electrică sau gaze naturale poate fi transmis rapid prin:
- secțiunea Index din aplicația myPPC;
- platforma web: myppc.ppcenergy.ro.
Clienții pot transmite indexul pentru energie electrică și telefonic, în perioada de telecitire menționată pe factură, la numerele gratuite:
- 0800.07.07.01 – pentru clienții din piața concurențială;
- 0800.07.08.09 – pentru clienții din regim reglementat;
sau la numărul cu tarif normal: 021.9977.
Toate detaliile privind transmiterea indexului sunt disponibile pe site-ul oficial al PPC Energie.
Asistență telefonică și program de lucru
Pentru a discuta cu un consultant PPC Energie, clienții pot apela 021.9977, număr disponibil cu tarif normal, inclusiv din străinătate. Programul de lucru este luni–vineri, între 08:00 și 20:00, cu excepția zilelor declarate sărbători legale. Prin intermediul acestui număr pot fi obținute informații despre facturi, contracte și se pot activa servicii precum factura electronică.
Modalități de plată disponibile
PPC Energie pune la dispoziție multiple opțiuni de plată:
- online prin aplicația myPPC, transfer bancar sau debit direct;
- numerar, la automatele self-pay amplasate în magazinele PPC Energie din București și 10 județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea);
- numerar sau card, în rețelele partenere: Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și alte magazine alimentare.
În majoritatea magazinelor PPC Energie este disponibilă și plata prin POS.
Aplicația myPPC – acces rapid la servicii și funcții inteligente
Clienții sunt încurajați să utilizeze aplicația myPPC, disponibilă online și prin App Store, Google Play și Huawei AppGallery. Prin myPPC, clienții pot:
- primi și plăti facturile de energie electrică și gaze naturale;
- transmite indexul;
- verifica soldul și istoricul plăților;
- consulta ofertele comerciale și trimite solicitări de contractare online;
- beneficia de recomandări personalizate pentru eficientizarea consumului prin PPC myEnergy Coach;
- accesa programul de loialitate myRewards pentru reduceri la parteneri din domenii precum tehnologie, fashion, sănătate și cadouri.
Urmărește-ne și pe Google News