TikTok lansează postările cu text

Platforma video chineză TikTok anunță posibilitatea creării postărilor care conțin text, pe lângă filmări video și imagini, într-o perioadă în care și alte platforme sociale pun mai mult accent pe acest format.

Însă, pe TikTok, aceste postări nu îmbracă forma obișnuită celor de pe Twitter, Threads sau Facebook, ci folosesc designul formatului Stories, ceea ce le face, mai degrabă, un concurent pentru formatul Stories de pe Instagram.

La fel ca la un Story obișnuit, cu video sau fotografie, aceste postări pot avea diverse culori de fundal, formatări de text, muzică și stickere. Și, tot la fel ca Story-urile obișnuite, ceilalți utilizatori pot interacționa cu noile postări care conțin text făcând preluări, completări și adăugând comentarii.

Postările cu text de pe TikTok au o limită maximă de 1000 de caractere. Compania chineză sugerează folosirea noilor postări cu text pentru anumite tipuri de conținut, cum ar fi rețetele culinare și versurile melodiilor.

Platforma a introdus de curând și noi opțiuni pentru părinți, prin care aceștia pot filtra videoclipurile pe care nu doresc să le vadă copiii lor. Utilizatorii puteau deja să își stabilească singuri filtre de conținut, permițându-le să evite videoclipurile asociate cu anumite cuvinte sau hashtag-uri.

TikTok este una dintre cele mai populare platforme sociale din lume, cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar. Platforma este cunoscută pentru videoclipurile scurte și creative ale utilizatorilor săi, care acoperă diverse domenii, cum ar fi dansul, comedia, educația și activismul.

Cele mai citite

Related Articles