Alhazzaa-300x218Reprezentanţii industriei media de pe patru continente discuta la Bucureşti despre provocările carora trebuie să le facă faţă radiodifuzorii, în contextul dominaţiei din ce în ce mai accentuate a mijloacelor de comunicare precum internetul sau telefonia mobilă.

Cum vom asculta deci radioul peste 5 ani?

Vijayalaxmi Chhabra, director general la cel mai mare radiodifuzor public din India, Doordarshan: “În India, cei mai mulţi tineri ascultă deja radioul pe mobil. Acum sunt 900 de milioane de mobile în India. În 2020, numărul va atinge 1,200 miliarde şi va funcţiona 4G, astfel că telefoanele vor fi modalitatea de a face orice este posibil.”

Abdulrahman Alhazzaa, până de curând preşedinte al Corporaţiei Audiovizualului din Arabia Saudită: “Îmi place radioul din copilărie. Când ascult radioul mă aştept să aflu ce se întâmplă în jur, să mă simt bine şi să mă distrez. Toate acestea se regăsesc în radio, astfel că radioul va fi media mea favorită oriunde mă duc.”

Astazi la Media 2020 se vor discuta alte trei subiecte de interes atat pentru comunitatea media cat si pentru publicul sau: jurnalism cetăţenesc şi social-media, rolul furnizorilor de servicii radio-tv în caz de dezastre si modul in care ar putea fi gestionate si distribuite informatiile pe pietele media din Asia si Europa in anul 2020.