Bratara de vacanta1

Radio Constanţa, Farmaciile Vivat, Acutil şi Crucea Roşie Română, filiala Constanţa au lansat cea de-a şasea ediţie a campaniei Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă.

Anul acesta, vor fi oferite 32.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care vor fi inscripţionate câteva elemente de identificare pentru a face uşoară găsirea copilului, dacă se pierde pe plajă. Brăţara va fi personalizată cu numele copilului, un număr de telefon al părinţilor şi numărul de telefon al redacţiei Radio Constanţa – Radio Vacanţa.

Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa se desfăşoară până pe 1 septembrie şi presupune ieşiri pe plajă cu voluntarii de la Crucea Roşie – filiala Constanţa, în toate staţiunile.

Brăţările vor fi distribuite pe plajă şi prin intermediul farmaciilor Vivat din toată ţara, dar şi în unităţile hoteliere de pe litoral şi din Delta Dunării. De asemenea, prin intermediul proiectului i-tour.ro, vor fi tipărite şi distribuite 25.000 de hărţi cu staţiunile de pe litoral, dar şi cu traseele turistice din Dobrogea.

Ca o noutate, anul acesta Brăţara de Vacanţă va ajunge şi în Delta Dunării. Directorul Navrom Delta Tulcea, Nicolae Chichi: „Ne-am aliniat foarte rapid proiectului Radio Vacanţa Brăţara de Vacanţă. Copiii intră în vacanţă, încep să vină la mare şi, pe navele noastre, deja vrem să ia un prim contact cu acest program. Cu certitudine vor ajunge mult mai rapid alături de însoţitorii lor. Prima lor cursă în tabăra de la Sulina va fi în 29 iunie şi programul de termină în august.”

Brăţara de Vacanţă este destinată familiilor care ajung în staţiunile de pe Litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatoare. Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani care poartă brăţara de vacanţă.

Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă a fost lansată în anul 2010 ca iniţiativă Radio Constanţa şi se bucură de sprijinul hotelierilor şi operatorilor de turism.

Serviciul  Comunicare