Primăria Moldova Nouă închiriază utilajele proprii: sprijin pentru cetățeni și venituri suplimentare la bugetul local
Primăria Moldova Nouă transformă utilajele și vehiculele din dotare într-o resursă utilă pentru comunitate. În urma unei decizii aprobate de consilierii locali, cetățenii pot închiria echipamentele pentru lucrări diverse, de la săpături și curățări până la transportul materialelor voluminoase.
Serviciu public eficient: 150 de lei/oră pentru tractor sau încărcător

Articol editat de Sebastian Dragomir, 25 mai 2025, 11:55
Serviciu public eficient: 150 de lei/oră pentru tractor sau încărcător
Conform hotărârii adoptate, tariful de închiriere este de 150 de lei pe oră pentru un tractor cu remorcă sau un încărcător frontal. Aceste servicii sunt disponibile de luni până vineri, între orele 07:00 și 15:00, în cadrul Serviciului de Gospodărire Locală.
Adrian Torma: „Reacția cetățenilor a fost foarte bună”
Primarul Adrian Torma a declarat că inițiativa a fost primită cu entuziasm de locuitori, iar încasările generate au contribuit deja la bugetul local:
Primăria își propune extinderea flotei de utilaje
Administrația locală nu se oprește aici. Primarul Torma a subliniat că urmează investiții pentru dotarea cu echipamente suplimentare, astfel încât primăria să poată răspunde eficient acolo unde mediul privat nu oferă soluții viabile:
„Ne dorim să ne mai dotăm cu alte echipamente, ca să putem interveni acolo unde mediul privat nu reușește. Noi, ca administrație publică, vrem să sprijinim comunitatea în mod concret.”
Program și condiții de închiriere
- Interval disponibil: Luni – Vineri, între 07:00 – 15:00
- Tipuri de utilaje: Tractor cu remorcă, încărcător frontal
- Tarif orar: 150 lei/oră
- Serviciu gestionat de: Serviciul de Gospodărire Locală Moldova Nouă
Cum se închiriază utilajele Primăriei Moldova Nouă – pașii procedurii
Pentru a închiria utilajele disponibile, cetățenii trebuie să urmeze următorii pași:
- Depunerea cererii scrise
Solicitantul trebuie să depună o cerere la Registratura Primăriei Moldova Nouă, specificând:- numărul estimativ de ore (minimum o oră)
- locația intervenției
- activitatea care urmează să fie executată
- Aprobarea cererii
Cererea este analizată și aprobată de conducerea unității. După aprobare, este transmisă către Serviciul de Gospodărire Urbană, care va programa lucrarea în funcție de:- solicitările deja existente
- necesitățile interne ale Primăriei (care au prioritate absolută)
- Calculul tarifului și achitarea serviciului
Se stabilește tariful final, iar solicitantul este informat. Suma se achită anticipat, la casieria instituției.
Urmărește-ne și pe Google News
Acest articol este proprietatea Radio România Reșița și este protejat de legea drepturilor de autor. Reproducerea integrală sau parțială a conținutului este permisă doar cu acordul scris al editorului. Pentru solicitări de republicare, vă rugăm să ne contactați la redactie@radioresita.ro