Orașul este gata pentru schimbare. Investiți în Reșița!

339

“Orașul este gata pentru schimbare. Investiți în Reșița”este îndemnul administraţiei locale către cei care îşi doresc deschiderea unei afaceri în municipiu

Primăria municipiului Reşiţa a lansat un nou instrument de lucru pentru identificarea de viitori investitori şi dezvoltatori atât din ţară, cât şi din străinătate, sub sloganul „Reşiţa este deschisă pentru business”. Astfel, a fost realizată o analiză detaliată a potenţialului oraşului atât în ceea ce priveşte terenurile disponibile, forţa de muncă, poziţia geografică şi conexiunile de trasport europene, facilităţile oferite de administraţia locală în ceea ce priveşte taxele şi impozitele, dar şi a posibilităţilor de relaxare şi drumeţie în împrejurimi. Primarul Ioan Popa spune că la nivelul municipiului au fost identificate peste 350 de situri industriale abandonate şi explică:

Ghidul care cuprinde toate aceste informaţii a fost tipărit pentru a fi trimis la cât mai multe ambasade şi consulate din România, către care au fost făcute scrisori de întâmpinare. De asemenea au fost realizate o platformă on-line(www.investinresita.ro) şi un clip de prezentare, iar acesta din urmă va fi distibuit cu ajutorul reţelelor de socializare. De asemenea informaţii despre potenţialul municipiului vor fi afişate şi în aeroporturi şi cataloagele pe care le editează companiile de transport.

Avem disponibile peste 350 de situri industriale abandonate şi deşi nu suntem proprietari pe toate, pot fi puse la dispoziţia celor interesaţi. Dorim să atragem investitori care să creeze câte 100 până în 300 de locuri de muncă fiecare, dar de o calitate mai bună decât ceea ce avem până acum. Este vorba despre domenii de înaltă calificare cum ar fi aparate cu comandă numerică sau IT, în care există slujbe mai bine plătite decât minimul pe economie”- spune primarul Ioan Popa care prin acest instrument îşi propune ca ţintă crearea de 1.000 de astfel de locuri de muncă până în anul 2020.

Pentru promovarea acestui ghid, Ioan Popa a cerut şi ajutorul mass-media , pentru a-l face cunoscut prin mijlocele specifice. „Sper să vă avem alături de noi, pentru a crea o impresie cât mai bună a acestui oraş”-a mai precizat primarul Reşiţei.(Daniela Tudor)