În vreme ce bolizii de curse goneau cu sute de cai-putere în Valea Domanului, maşini din alte vremuri puteau fi admirate în centrul civic al Reşiţei. Tradiţionala expoziţie de automobile vechi româneşti intitulată „Fabricat în România” a poposit pentru prima oară în urbea de pe Bârzava, graţie demersurilor întreprinse de filiala cărăşeană a Retromobil Club România. Bătrâne, dar foarte îngrijite şi încă funcţionale, „bunicuţele” pe patru roţi au făcut o impresie foarte bună, spre bucuria proprietarilor. Tinerii le-au studiat curioşi, seniorii le-au privit cu nostalgie, iar cei mai mici vizitatori au fost atraşi de maşina cea mai mare: un camion de armată. Succesul la public l-a bucurat pe Andrei Rotaru, preşedintele Retromobil Caraş-Severin.

„Sunt foarte bucuros că am reuşit să aducem anul acesta la Reşiţa un eveniment naţional, un eveniment de marcă al Retromobil România. Este vorba despre «Fabricat în România», o expoziţie cu vehicule de producţie românească din toate timpurile. Am primit şi colegi cu maşini mai noi, modele rare, făcute în puţine exemplare. Sunt foarte bucuros că au răspuns invitaţiei noastre colegi din foarte multe judeţe, din Alba, Gorj, Dolj, Hunedoara, Timiş sau Bihor. Avem în jur de 25 de maşini, pentru că am încercat să prezentăm câte un exemplar din fiecare model, ca să fie o expoziţie variată. Sunt maşini care trezesc amintiri, am reuşit să aducem şi o secţiune de «race», avem un exemplar foarte frumos de motocicletă din perioada  concursurilor de altădată din Reşiţa, «Cupa Păcii şi Prieteniei». Avem o Mobra pregătită de concurs tocmai din vremea aceea. De asemenea, avem un model mai nou de Dacia Sport, tot aşa, preparată pentru curse, nu este un model istoric, dar reprezintă gama de race. Nu în ultimul rând, am reuşit să restaurăm şi o replică a celebrei Dacia 108, maşina condusă de regretatul Werner Hirschvogel”, a declarat Andrei Rotaru.

Expoziţia „Fabricat în România” s-a înscris în seria evenimentelor dedicate celor 250 de ani de industrie reşiţeană.