Prima pagină » Actualitate » [EXCLUSIV] Spitalul Județean din Reșița a renunţat la centrala telefonică. Se pregătește un call center modern
[EXCLUSIV] Spitalul Județean din Reșița a renunţat la centrala telefonică. Se pregătește un call center modern
Spitalul Județean de Urgență Reșița a rămas, începând de astăzi, fără centrală telefonică funcțională. Vechiul sistem de comunicații, uzat moral și fizic, a cedat definitiv și nu mai poate fi reparat din cauza lipsei de piese de schimb. Conducerea spitalului anunță că, în cel mai scurt timp, va fi implementat un call center modern care va asigura o comunicare eficientă și accesibilă între pacienți și unitatea medicală.
Ce soluții temporare au fost adoptate?
Articol editat de Daiana Rosca,
14 iulie 2025, 15:39
Ce soluții temporare au fost adoptate?
Până la instalarea noului sistem, comunicarea cu secțiile și ambulatoriile spitalului se va face direct prin numere de telefon mobil. Acestea vor fi afișate public pe site-ul oficial al instituției în secțiunea „Pacienti”. Potrivit echipei IT, aceste informații ar urma să fie disponibile chiar de astăzi.
„Toate ambulatoriile și secțiile au numere de mobil care vor fi publicate pe site. Într-un termen scurt vom avea și call center-ul funcțional, pentru a facilita accesul rapid la informații și programări,” a declarat pentru Radio Reșița, managerul spitalului, Cosmin Librimir.
Ce se întâmplă cu angajatele centralei?
Cinci angajate care operau fosta centrală telefonică sunt în prezent în concediu de odihnă, după acumularea unui număr mare de zile neluate. Conducerea spitalului a oferit garanții că niciuna dintre ele nu își va pierde locul de muncă.
Există două variante de reintegrare profesională:
Reconvertire ca registrator medical, având în vedere că dețin cursuri de operare pe calculator.
Revenirea în activitate în cadrul noului call center, variantă agreată de majoritatea angajatelor.
Beneficii pentru pacienți
Instalarea unui call center modern la Spitalul Județean Reșița va aduce multiple avantaje:
Răspunsuri mai rapide la solicitări;
Programări eficiente;
Direcționarea corectă a apelurilor către secțiile medicale;
Acces facil la informații fără aglomerație fizică sau telefonică.
Acest articol este proprietatea Radio România Reșița și este protejat de legea drepturilor de autor. Reproducerea integrală sau parțială a conținutului este permisă doar cu acordul scris al editorului.Pentru solicitări de republicare, vă rugăm să ne contactați la redactie@radioresita.ro