Cetățenii din Reșița reclamă că așteaptă prea mult la Agenția de Voiaj CFR

tren-gara-sud

Ascultătorii și-au manifestat nemulțumirea că au așteptat prea mult în fața Agenției, singura funcțională din județ. Pe ușă se afla un bilețel pe care scria că angajatul CFR este plecat la bancă și că revine imediat. După cu afirmă reșițenii ”imediat” a însemnat o oră, timp în care oamenii au venit și au plecat, deranjați că nu era nimeni să-i servească.

Într-un final înainte de închiderea programului casiera a revenit la agenție și i-a servit pe toți cei prezenți. Dar pentru unii era prea târziu și alții erau deja foarte iritați de situația creată. Angajatul CFR de la agenția de voiaj a explicat că era la bancă să asiste la desfășurarea formalităților de depunere a banilor și că a întârziat, deoarece a fost foarte multă lume la bancă și nu a putut să rezolve problema în 30 de minute.

La bancă nu-ți poate garanta nimeni că vei sta un anumit număr de minute, depinde de situația din ziua respectivă. Așa am aflat că delegați de CFR Călători, angajații de la ghișee trebuie să ajungă și la bancă, după un anumit orar, timp în care la agenție nu este nimeni. Și nu e lipsă de personal susține Valentin Pârvu, șeful Diviziei Comerciale din cadrul SNCF, regionala Timișoara. Acesta a afirmat că există un singur angajat la agenție, care este casier și se deplasează pentru a îndeplini formalitățile bancare, după un anumit orar și cu delegare din partea CFR.

Cetățenii trebuie să rețină că în fiecare zi de luni, miercuri și vineri casiera Agenției de voiaj Reșița se află la bancă, normal, între orele 15 si 15.30, dar dacă lucrurile decurg altfel atunci apar situații de genul acesta.
Anul trecut, în toamnă Agenţia de Voiaj din Caransebeș a fost închisă, din cauza scăderii traficului feroviar şi a încasărilor reduse. Călătorii ăți pot procura legitimaţii de călătorie doar din incinta gării CFR sau de pe site-ul companiei.

Cristina Corocan

Cele mai citite

Related Articles