Ascultă Radio România Reșița Live

Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița

Începând cu data de 10 martie 2025, ora 09:00, Consiliul Local al Municipiului Reșița anunță începerea procedurii de atribuire a douăzeci și două de autorizații taxi. Aceste autorizații vor fi acordate în conformitate cu Legea 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare.

Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița

Articol editat de Valentina Adam, 12 martie 2025, 06:17 / actualizat: 16 martie 2025, 12:10

Numerele autorizațiilor taxi

Numerele autorizațiilor taxi care vor fi atribuite sunt următoarele:

  • 063, 080, 088, 091, 093, 099, 109, 111, 114, 142
  • 153, 188, 222, 225, 233, 235, 236, 238, 239, 240, 241 și 242

Condiții de participare

La procedura de atribuire pot participa exclusiv:

  • Societățile comerciale
  • Persoanele fizice autorizate
  • Întreprinderile individuale sau familiale

Toate aceste entități trebuie să dețină mașini electrice și/sau hibrid/hibrid plug-in (electric + alt carburant).

Termen de depunere a cererilor

Cererile de înscriere pentru participarea la procedură pot fi depuse până la data de 8 mai 2025. Rezultatele atribuirii vor fi anunțate în perioada 9-18 mai 2025.

Prioritate la atribuire

Dreptul de a participa în prima procedură de atribuire a autorizațiilor taxi este asigurat pentru transportatorii autorizați înscriși în lista de așteptare pentru grupa operatorilor de transport taxi-persoane juridice și grupa independenților-persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale. Aceștia vor avea prioritate pe baza dosarelor cu documentațiile necesare, actualizate.

Documente necesare

Pentru a participa la procedura de atribuire, este necesar să furnizați următoarele documente:

  • Cerere de participare la procedura de atribuire
  • Declarație pe propria răspundere că dețineți autorizație de transport valabilă
  • Copie a certificatului de înmatriculare și a cărții de identitate a autovehiculului deținut în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing
  • Scrisoare de garanție bancară în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziționat fiecare autovehicul, dacă nu dețineți autovehiculele necesare la data depunerii declarației
  • Copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului ca transportatori autorizați
  • Copie după contractul de leasing, dacă este cazul, cu acceptul societății de leasing că mașina poate fi folosită în taximetrie
  • Copie de pe certificatul de competență profesională a „managerului de transport”
  • Avizul medical și avizul psihologic care atestă aptitudinea „managerului de transport”
  • Cazierul judiciar al „managerului de transport” sau al PFA
  • Cazierul fiscal al transportatorului (formular 504 – emis de Administrația Finanțelor Publice)
  • Declarație pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spațiile necesare pentru parcarea la domiciliu a autovehiculului
  • Declarație pe propria răspundere a transportatorului privind criteriile de departajare, însoțită de actele doveditoare
  • Document care să justifice valoarea investițională (factură sau contract de vânzare-cumpărare) sau factura proformă, dacă autovehiculul va fi achiziționat în leasing
  • Documente care să justifice perioada în care a fost desfășurată activitatea de transport în regim de taxi, dacă este cazul

Data demarării procedurii

Procedura de eliberare a autorizațiilor taxi va fi demarată la data de 16 iunie 2025.

Criterii de departajare

Criteriile de departajare și punctajele care se acordă, precum și condițiile care trebuie îndeplinite cumulativ, sunt cele stabilite în capitolul IV din Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 14/2018, privind modificarea și completarea Anexei nr. 1 la HCL nr. 266/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcționare și desfășurare a serviciului de transport în regim de taxi și de închiriere pe raza Municipiului Reșița, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Compartimentul pentru Transport și Siguranța Circulației la telefonul 0255/210258.

Urmărește-ne și pe Google News

Angajații Serviciilor de Ambulanță au ieşit în stradă. Aceştia cer protecție și respect pentru cei care salvează vieți
Actualitate miercuri, 12 noiembrie 2025, 13:18

Angajații Serviciilor de Ambulanță au ieşit în stradă. Aceştia cer protecție și respect pentru cei care salvează vieți

Peste 1.000 de angajați ai serviciilor publice de Ambulanță din întreaga țară, inclusiv din Caraș-Severin şi Timiş protestează la această...

Angajații Serviciilor de Ambulanță au ieşit în stradă. Aceştia cer protecție și respect pentru cei care salvează vieți
Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa
Actualitate miercuri, 12 noiembrie 2025, 07:55

Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa

Primăria organizează o licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în zone cheie din Reşiţa. Primăria Municipiului...

Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa
Fără petarde, artificii sau dispozitive pirotehnice de scenă!
Actualitate marți, 11 noiembrie 2025, 18:54

Fără petarde, artificii sau dispozitive pirotehnice de scenă!

Din acest an, românii nu vor mai putea cumpăra sau folosi petarde, artificii sau dispozitive pirotehnice de scenă. Noile reguli limitează...

Fără petarde, artificii sau dispozitive pirotehnice de scenă!
Proiect de 22 de milioane de lei repornit la Lugoj: rețele noi de apă și canalizare după aproape 10 ani de blocaj
Actualitate marți, 11 noiembrie 2025, 18:53

Proiect de 22 de milioane de lei repornit la Lugoj: rețele noi de apă și canalizare după aproape 10 ani de blocaj

Un proiect de infrastructură vital, blocat de aproape un deceniu, este revitalizat. Primăria Municipiului Lugoj a anunțat reluarea lucrărilor...

Proiect de 22 de milioane de lei repornit la Lugoj: rețele noi de apă și canalizare după aproape 10 ani de blocaj
Actualitate marți, 11 noiembrie 2025, 18:32

Victorie definitivă a Primăriei Timişoara în procesul Loga 52

Primăria Municipiului Timișoara, reprezentată de primarul Dominic Fritz, a obținut o victorie definitivă în procesul de evacuare a familiei...

Victorie definitivă a Primăriei Timişoara în procesul Loga 52
Actualitate marți, 11 noiembrie 2025, 14:56

Tragedie la Spitalul „Louis Țurcanu”: o adolescentă de 17 ani a decedat după ce ar fi mâncat fructe de la o plantă ornamentală

O adolescentă în vârstă de 17 ani din Timișoara a murit la Spitalul de Copii „Louis Țurcanu”, după ce a ajuns în stare gravă în...

Tragedie la Spitalul „Louis Țurcanu”: o adolescentă de 17 ani a decedat după ce ar fi mâncat fructe de la o plantă ornamentală
Actualitate marți, 11 noiembrie 2025, 14:30

Arad: 900 de salariați vor fi concediați după închiderea celei mai mari fabrici din Ineu

Cel mai mare angajator din zona orașului Ineu, o companie din domeniul automotive care va fi închisă în luna decembrie, a notificat...

Arad: 900 de salariați vor fi concediați după închiderea celei mai mari fabrici din Ineu
Actualitate marți, 11 noiembrie 2025, 10:04

Primăria Timișoara extinde Școala Gimnazială Nr. 7 „Sfânta Maria” din zona Lipovei: 20 de săli noi și o sală multifuncțională modernă

Primăria Municipiului Timișoara face un pas concret pentru modernizarea infrastructurii educaționale și eliminarea învățământului în două...

Primăria Timișoara extinde Școala Gimnazială Nr. 7 „Sfânta Maria” din zona Lipovei: 20 de săli noi și o sală multifuncțională modernă