Ascultă Radio România Reșița Live

Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița

Începând cu data de 10 martie 2025, ora 09:00, Consiliul Local al Municipiului Reșița anunță începerea procedurii de atribuire a douăzeci și două de autorizații taxi. Aceste autorizații vor fi acordate în conformitate cu Legea 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare.

Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița

Articol editat de Valentina Adam, 12 martie 2025, 06:17 / actualizat: 16 martie 2025, 12:10

Numerele autorizațiilor taxi

Numerele autorizațiilor taxi care vor fi atribuite sunt următoarele:

  • 063, 080, 088, 091, 093, 099, 109, 111, 114, 142
  • 153, 188, 222, 225, 233, 235, 236, 238, 239, 240, 241 și 242

Condiții de participare

La procedura de atribuire pot participa exclusiv:

  • Societățile comerciale
  • Persoanele fizice autorizate
  • Întreprinderile individuale sau familiale

Toate aceste entități trebuie să dețină mașini electrice și/sau hibrid/hibrid plug-in (electric + alt carburant).

Termen de depunere a cererilor

Cererile de înscriere pentru participarea la procedură pot fi depuse până la data de 8 mai 2025. Rezultatele atribuirii vor fi anunțate în perioada 9-18 mai 2025.

Prioritate la atribuire

Dreptul de a participa în prima procedură de atribuire a autorizațiilor taxi este asigurat pentru transportatorii autorizați înscriși în lista de așteptare pentru grupa operatorilor de transport taxi-persoane juridice și grupa independenților-persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale. Aceștia vor avea prioritate pe baza dosarelor cu documentațiile necesare, actualizate.

Documente necesare

Pentru a participa la procedura de atribuire, este necesar să furnizați următoarele documente:

  • Cerere de participare la procedura de atribuire
  • Declarație pe propria răspundere că dețineți autorizație de transport valabilă
  • Copie a certificatului de înmatriculare și a cărții de identitate a autovehiculului deținut în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing
  • Scrisoare de garanție bancară în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziționat fiecare autovehicul, dacă nu dețineți autovehiculele necesare la data depunerii declarației
  • Copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului ca transportatori autorizați
  • Copie după contractul de leasing, dacă este cazul, cu acceptul societății de leasing că mașina poate fi folosită în taximetrie
  • Copie de pe certificatul de competență profesională a „managerului de transport”
  • Avizul medical și avizul psihologic care atestă aptitudinea „managerului de transport”
  • Cazierul judiciar al „managerului de transport” sau al PFA
  • Cazierul fiscal al transportatorului (formular 504 – emis de Administrația Finanțelor Publice)
  • Declarație pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spațiile necesare pentru parcarea la domiciliu a autovehiculului
  • Declarație pe propria răspundere a transportatorului privind criteriile de departajare, însoțită de actele doveditoare
  • Document care să justifice valoarea investițională (factură sau contract de vânzare-cumpărare) sau factura proformă, dacă autovehiculul va fi achiziționat în leasing
  • Documente care să justifice perioada în care a fost desfășurată activitatea de transport în regim de taxi, dacă este cazul

Data demarării procedurii

Procedura de eliberare a autorizațiilor taxi va fi demarată la data de 16 iunie 2025.

Criterii de departajare

Criteriile de departajare și punctajele care se acordă, precum și condițiile care trebuie îndeplinite cumulativ, sunt cele stabilite în capitolul IV din Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 14/2018, privind modificarea și completarea Anexei nr. 1 la HCL nr. 266/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcționare și desfășurare a serviciului de transport în regim de taxi și de închiriere pe raza Municipiului Reșița, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Compartimentul pentru Transport și Siguranța Circulației la telefonul 0255/210258.

Urmărește-ne și pe Google News

ExpoStart: Săptămâna Antreprenoriatului 2025
Actualitate luni, 17 noiembrie 2025, 09:04

ExpoStart: Săptămâna Antreprenoriatului 2025

Asociația pentru Dezvoltare Locală și Regională (ADLR) își confirmă și în acest an rolul activ în sprijinirea mediului de afaceri din...

ExpoStart: Săptămâna Antreprenoriatului 2025
3.200 de firme din Caraș-Severin au făcut tranziția la Reges Online
Actualitate luni, 17 noiembrie 2025, 07:46

3.200 de firme din Caraș-Severin au făcut tranziția la Reges Online

Reges Online, noua platformă digitală prin care angajatorii trebuie să transmită și să actualizeze registrul de evidență al salariaților,...

3.200 de firme din Caraș-Severin au făcut tranziția la Reges Online
Dotări medicale moderne pentru dispensarul din Bozovici, prin proiectul transfrontalier IPA România–Serbia
Actualitate duminică, 16 noiembrie 2025, 11:00

Dotări medicale moderne pentru dispensarul din Bozovici, prin proiectul transfrontalier IPA România–Serbia

Comuna Bozovici continuă modernizarea serviciilor medicale, odată cu implementarea proiectului transfrontalier „Equality in Access for Vulnerable...

Dotări medicale moderne pentru dispensarul din Bozovici, prin proiectul transfrontalier IPA România–Serbia
Caraș-Severin: vârstnicii sunt aproape de două ori mai numeroși decât tinerii
Actualitate duminică, 16 noiembrie 2025, 08:07

Caraș-Severin: vârstnicii sunt aproape de două ori mai numeroși decât tinerii

Populația județului Caraș-Severin trece printr-un proces accentuat de îmbătrânire, confirmat de datele colectate în ultimele trei decenii,...

Caraș-Severin: vârstnicii sunt aproape de două ori mai numeroși decât tinerii
Actualitate duminică, 16 noiembrie 2025, 07:37

Lugojul introduce cartele de acces pentru insulele ecologice digitalizate. 117 puncte de colectare, finanțate prin proiecte europene

Operatorul de salubritate al municipiului Lugoj a început distribuirea cartelelor de acces pentru utilizarea noilor insule ecologice digitalizate,...

Lugojul introduce cartele de acces pentru insulele ecologice digitalizate. 117 puncte de colectare, finanțate prin proiecte europene
Actualitate duminică, 16 noiembrie 2025, 06:51

Decizie în dosarul SC Hercules SA: prescripție pe latura penală și măsuri patrimoniale extinse dispuse de Curtea de Apel Timișoara

Curtea de Apel Timișoara a pronunțat, în 14 noiembrie 2025, Hotărârea nr. 243/2025 în dosarul privind SC Hercules SA Băile Herculane....

Decizie în dosarul SC Hercules SA: prescripție pe latura penală și măsuri patrimoniale extinse dispuse de Curtea de Apel Timișoara
Actualitate sâmbătă, 15 noiembrie 2025, 15:52

Timișoara deschide un nou capitol al mobilității sustenabile: primele troleibuze cu emisii zero circulă pe linia 16

Timișoara face un pas important către un transport public modern și prietenos cu mediul, odată cu introducerea în circulație a primelor...

Timișoara deschide un nou capitol al mobilității sustenabile: primele troleibuze cu emisii zero circulă pe linia 16
Actualitate sâmbătă, 15 noiembrie 2025, 12:36

Accident grav la Remetea Mare: ambulanță privată și un autoturism implicate

Un accident rutier a avut loc sâmbătă, 15 noiembrie 2025, la ora 11:14, în localitatea Remetea Mare, după ce o ambulanță privată de transport...

Accident grav la Remetea Mare: ambulanță privată și un autoturism implicate