Ascultă Radio România Reșița Live

Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița

Începând cu data de 10 martie 2025, ora 09:00, Consiliul Local al Municipiului Reșița anunță începerea procedurii de atribuire a douăzeci și două de autorizații taxi. Aceste autorizații vor fi acordate în conformitate cu Legea 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare.

Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița

Articol editat de Valentina Adam, 12 martie 2025, 06:17 / actualizat: 16 martie 2025, 12:10

Numerele autorizațiilor taxi

Numerele autorizațiilor taxi care vor fi atribuite sunt următoarele:

  • 063, 080, 088, 091, 093, 099, 109, 111, 114, 142
  • 153, 188, 222, 225, 233, 235, 236, 238, 239, 240, 241 și 242

Condiții de participare

La procedura de atribuire pot participa exclusiv:

  • Societățile comerciale
  • Persoanele fizice autorizate
  • Întreprinderile individuale sau familiale

Toate aceste entități trebuie să dețină mașini electrice și/sau hibrid/hibrid plug-in (electric + alt carburant).

Termen de depunere a cererilor

Cererile de înscriere pentru participarea la procedură pot fi depuse până la data de 8 mai 2025. Rezultatele atribuirii vor fi anunțate în perioada 9-18 mai 2025.

Prioritate la atribuire

Dreptul de a participa în prima procedură de atribuire a autorizațiilor taxi este asigurat pentru transportatorii autorizați înscriși în lista de așteptare pentru grupa operatorilor de transport taxi-persoane juridice și grupa independenților-persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale. Aceștia vor avea prioritate pe baza dosarelor cu documentațiile necesare, actualizate.

Documente necesare

Pentru a participa la procedura de atribuire, este necesar să furnizați următoarele documente:

  • Cerere de participare la procedura de atribuire
  • Declarație pe propria răspundere că dețineți autorizație de transport valabilă
  • Copie a certificatului de înmatriculare și a cărții de identitate a autovehiculului deținut în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing
  • Scrisoare de garanție bancară în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziționat fiecare autovehicul, dacă nu dețineți autovehiculele necesare la data depunerii declarației
  • Copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului ca transportatori autorizați
  • Copie după contractul de leasing, dacă este cazul, cu acceptul societății de leasing că mașina poate fi folosită în taximetrie
  • Copie de pe certificatul de competență profesională a „managerului de transport”
  • Avizul medical și avizul psihologic care atestă aptitudinea „managerului de transport”
  • Cazierul judiciar al „managerului de transport” sau al PFA
  • Cazierul fiscal al transportatorului (formular 504 – emis de Administrația Finanțelor Publice)
  • Declarație pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spațiile necesare pentru parcarea la domiciliu a autovehiculului
  • Declarație pe propria răspundere a transportatorului privind criteriile de departajare, însoțită de actele doveditoare
  • Document care să justifice valoarea investițională (factură sau contract de vânzare-cumpărare) sau factura proformă, dacă autovehiculul va fi achiziționat în leasing
  • Documente care să justifice perioada în care a fost desfășurată activitatea de transport în regim de taxi, dacă este cazul

Data demarării procedurii

Procedura de eliberare a autorizațiilor taxi va fi demarată la data de 16 iunie 2025.

Criterii de departajare

Criteriile de departajare și punctajele care se acordă, precum și condițiile care trebuie îndeplinite cumulativ, sunt cele stabilite în capitolul IV din Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 14/2018, privind modificarea și completarea Anexei nr. 1 la HCL nr. 266/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcționare și desfășurare a serviciului de transport în regim de taxi și de închiriere pe raza Municipiului Reșița, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Compartimentul pentru Transport și Siguranța Circulației la telefonul 0255/210258.

Urmărește-ne și pe Google News

AJOFM Caraș-Severin: 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 15:14

AJOFM Caraș-Severin: 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025

AJOFM Caraș-Severin anunţă 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025. Aproape 4.700 de persoane au beneficiat de consiliere sau de...

AJOFM Caraș-Severin: 1.495 persoane angajate în primele 10 luni din 2025
Oravița Re:Connect 2025: trei zile de sărbătoare, istorie și energie în Centrul Vechi (5–7 decembrie)
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 15:13

Oravița Re:Connect 2025: trei zile de sărbătoare, istorie și energie în Centrul Vechi (5–7 decembrie)

Centrul Vechi al Oraviței se pregătește să devină, între 5 și 7 decembrie 2025, epicentrul unui eveniment unic, în care comunitatea, muzica,...

Oravița Re:Connect 2025: trei zile de sărbătoare, istorie și energie în Centrul Vechi (5–7 decembrie)
Adopțiile în Caraș-Severin în 2025: între declin numeric și evoluții pozitive în adopțiile de frați
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 14:49

Adopțiile în Caraș-Severin în 2025: între declin numeric și evoluții pozitive în adopțiile de frați

Anul 2025 aduce o nouă radiografie a adopțiilor în Caraș-Severin, cu o dinamică ce reflectă tendințe, dificultăți și speranțe în egală...

Adopțiile în Caraș-Severin în 2025: între declin numeric și evoluții pozitive în adopțiile de frați
Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 14:27

Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa

Primăria organizează o licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în zone cheie din Reşiţa. Primăria Municipiului...

Licitație publică pentru vânzarea mai multor terenuri și imobile în Reşiţa
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 13:35

Primăria Timișoara anunță suspendarea încasării taxelor de concesiune pentru locurile de veci în perioada decembrie 2025 – ianuarie 2026

Primăria Timișoara anunță suspendarea încasării taxelor de concesiune pentru locurile de veci în perioada decembrie 2025 – ianuarie 2026...

Primăria Timișoara anunță suspendarea încasării taxelor de concesiune pentru locurile de veci în perioada decembrie 2025 – ianuarie 2026
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 11:53

Structura anului şcolar 2025–2026: module, vacanțe și calendarul examenelor

Structura anului şcolar 2025–2026: module, vacanțe și calendarul examenelor Anul școlar 2025–2026 a început pe 8 septembrie 2025, fiind...

Structura anului şcolar 2025–2026: module, vacanțe și calendarul examenelor
Actualitate marți, 2 decembrie 2025, 11:31

Lugojul își aduce istoria în școli: primarul anunță un proiect educațional dedicat identității locale

Administrația locală din Lugoj pregătește un demers important pentru comunitate: introducerea istoriei lugojene în școli, predată în...

Lugojul își aduce istoria în școli: primarul anunță un proiect educațional dedicat identității locale
Actualitate luni, 1 decembrie 2025, 22:00

Regiunea Vest investește în tabere școlare moderne și sustenabile. Caraș-Severin are șansa să revitalizeze tabăra de la Râul Alb

Regiunea Vest intră într-o etapă importantă de investiții în infrastructura educațională, odată cu lansarea apelului de proiecte pentru...

Regiunea Vest investește în tabere școlare moderne și sustenabile. Caraș-Severin are șansa să revitalizeze tabăra de la Râul Alb