Ascultă Radio România Reșița Live

Atenţie! Se mută centrul de relaţii cu clienţii E.ON din Reşiţa

Noul centru va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00. Consumatorii pot aici să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

Atenţie! Se mută centrul de relaţii cu clienţii E.ON din Reşiţa

Articol editat de Mirabela Afronie, 10 august 2015, 06:00

Noul centru va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00. Consumatorii pot aici să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

De asemenea, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi se recomandă consumatorilor să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:

•    prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele:
– 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Telekom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau
– 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.
•    prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
•    pe fax, la numărul: 0265 200 367;
•    prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.

Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale,  precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor de plată oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, Zebra Pay și M-Pesa.

Etichete:
Spitalul Județean din Reșița are RMN nou
Actualitate vineri, 26 decembrie 2025, 06:45

Spitalul Județean din Reșița are RMN nou

Noul aparat de Rezonanță Magnetică Nucleară (RMN) a fost deja instalat și va fi funcțional, anunță președintele Consiliului Județean...

Spitalul Județean din Reșița are RMN nou
Transportul public din Reşiţa, pe un trend ascendent: mai mulți călători, cheltuieli mai mici
Actualitate joi, 25 decembrie 2025, 15:33

Transportul public din Reşiţa, pe un trend ascendent: mai mulți călători, cheltuieli mai mici

Transportul public din Reșița este pe un trend ascendent cu peste 4 milioane de călători și costuri mai mici după reintroducerea tramvaiului....

Transportul public din Reşiţa, pe un trend ascendent: mai mulți călători, cheltuieli mai mici
Aquatim, partener într-un proiect european pentru muzee ale apei mai incluzive și accesibile
Actualitate joi, 25 decembrie 2025, 15:06

Aquatim, partener într-un proiect european pentru muzee ale apei mai incluzive și accesibile

Aquatim, partener într-un proiect european pentru muzee ale apei mai incluzive și accesibile Aquatim este partener într-un nou proiect european...

Aquatim, partener într-un proiect european pentru muzee ale apei mai incluzive și accesibile
Revitalizarea malurilor râului Cerna la Băile Venera: proiect verde cu implicarea comunității
Actualitate joi, 25 decembrie 2025, 14:05

Revitalizarea malurilor râului Cerna la Băile Venera: proiect verde cu implicarea comunității

Proiectul de revitalizare a malurilor râului Cerna, în zona Băile Venera din Băile Herculane, a intrat într-o etapă esențială. În prezent, o...

Revitalizarea malurilor râului Cerna la Băile Venera: proiect verde cu implicarea comunității
Actualitate joi, 25 decembrie 2025, 10:07

Reșița: Locuințe sociale moderne și spații verzi în cartierul Mociur

Primăria Reșița a finalizat lucrările de reabilitare a Căminului nr. 2 din cartierul Mociur, oferind 50 de apartamente moderne pentru familii...

Reșița: Locuințe sociale moderne și spații verzi în cartierul Mociur
Actualitate joi, 25 decembrie 2025, 09:00

Masa de Crăciun fără riscuri pentru sănătate. Sfaturile medicului Mihaela Dalea pentru a evita excesele alimentare

Crăciunul este, fără îndoială, un moment de bucurie, de familie și mese îmbelșugate. Preparatele tradiționale, de la sarmale și friptură...

Masa de Crăciun fără riscuri pentru sănătate. Sfaturile medicului Mihaela Dalea pentru a evita excesele alimentare
Actualitate joi, 25 decembrie 2025, 07:34

Reabilitare peisagistică în cartierul Nord din Caransebeș: un proiect verde de 43 milioane lei

Primarul Borcean Felix a semnat unul dintre cele mai mari contracte de finanțare din istoria Caransebeșului, în valoare de 43 de milioane de lei,...

Reabilitare peisagistică în cartierul Nord din Caransebeș: un proiect verde de 43 milioane lei
Actualitate miercuri, 24 decembrie 2025, 15:00

Obiceiuri de Crăciun, în lumea satului din Banat: Sărbătoarea naşterii Domnului la Rusca Montană

Tradiţii autentice de Crăciun la Rusca Montană, păstrate din generaţie în generaţie An de an, în preajma sărbătorilor de iarnă, locuitorii...

Obiceiuri de Crăciun, în lumea satului din Banat: Sărbătoarea naşterii Domnului la Rusca Montană