Ascultă Radio România Reșița Live

Atenţie! Se mută centrul de relaţii cu clienţii E.ON din Reşiţa

Noul centru va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00. Consumatorii pot aici să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

Atenţie! Se mută centrul de relaţii cu clienţii E.ON din Reşiţa

Articol editat de Mirabela Afronie, 10 august 2015, 06:00

Noul centru va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00. Consumatorii pot aici să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

De asemenea, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi se recomandă consumatorilor să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:

•    prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele:
– 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Telekom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau
– 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.
•    prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
•    pe fax, la numărul: 0265 200 367;
•    prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.

Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale,  precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor de plată oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, Zebra Pay și M-Pesa.

Etichete:
Medicii de familie din Caraș-Severin reclamă din nou blocajul sistemului informatic al CNAS
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 14:01

Medicii de familie din Caraș-Severin reclamă din nou blocajul sistemului informatic al CNAS

Medicii de familie din Caraș-Severin trag un nou semnal de alarmă: Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI / PIAS) al CNAS este blocat, afectând...

Medicii de familie din Caraș-Severin reclamă din nou blocajul sistemului informatic al CNAS
Numărul persoanelor fără adăpost găzduite la Centrul Rezidențial din Caransebeș este în creștere
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 13:53

Numărul persoanelor fără adăpost găzduite la Centrul Rezidențial din Caransebeș este în creștere

Pe fondul scăderii temperaturilor, numărul persoanelor fără adăpost care solicită sprijin la Centrul Rezidenţial de Asistenţă şi...

Numărul persoanelor fără adăpost găzduite la Centrul Rezidențial din Caransebeș este în creștere
Tinerii din Reșița, mândri că sunt cetățeni europeni
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 13:28

Tinerii din Reșița, mândri că sunt cetățeni europeni

Tinerii din Reșița, mândri că sunt cetățeni europeni. Entuziasm, curiozitate și conștientizare – acestea au fost cuvintele-cheie care au...

Tinerii din Reșița, mândri că sunt cetățeni europeni
Camera Deputaţilor: Victimele violenţei în familie – scutite de plata taxei pentru divorţ şi partaj
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 12:35

Camera Deputaţilor: Victimele violenţei în familie – scutite de plata taxei pentru divorţ şi partaj

Plenul Camerei Deputaţilor a adoptat, miercuri, un proiect de lege prin care se elimină taxa judiciară de timbru pentru cererile de divorţ şi...

Camera Deputaţilor: Victimele violenţei în familie – scutite de plata taxei pentru divorţ şi partaj
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 12:15

Al cincilea an de RO Bike Valley: noi fonduri pentru promovarea ciclismului în vestul țării

Fundația Comunitară Timișoara, în parteneriat cu Decathlon România, dă startul unei noi ediții a programului RO Bike Valley, un demers care...

Al cincilea an de RO Bike Valley: noi fonduri pentru promovarea ciclismului în vestul țării
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 04:20

Viceprimarul municipiului Reșița, apel către cetățeni: preluați întreținerea spațiilor verzi!

Viceprimarul municipiului Reșița, Daniel Călin, îndeamnă cetățenii și asociațiile de proprietari să se implice activ în întreținerea...

Viceprimarul municipiului Reșița, apel către cetățeni: preluați întreținerea spațiilor verzi!
Actualitate miercuri, 5 noiembrie 2025, 03:37

Circulația trenurilor Timișoara–Jimbolia, suspendată până pe 16 noiembrie

Circulația trenurilor pe ruta Timișoara–Jimbolia este suspendată temporar până la data de 16 noiembrie 2025, din cauza lucrărilor de...

Circulația trenurilor Timișoara–Jimbolia, suspendată până pe 16 noiembrie
Actualitate marți, 4 noiembrie 2025, 16:51

Înalta Curte de Casație și Justiție: Mircea Popescu, managerul Spitalului Orășenesc Oravița, este incompatibil

Înalta Curte de Casație și Justiție a decis definitiv la sfârşitul lunii octombrie că Mircea Popescu, managerul Spitalului Orășenesc...

Înalta Curte de Casație și Justiție: Mircea Popescu, managerul Spitalului Orășenesc Oravița, este incompatibil