rra

Radio România Actualităţi, principalul post al Radio România, a rămas lider de audienţă la nivel naţional, înregistrând 12,3% cotă de piaţă, conform datelor de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă, valul de vară 2013.  Cota de piaţă la nivel urban este de 13%, iar în municipiul Bucureşti, 13,1%.

Peste 28% dintre ascultători aleg zilnic unul dintre programele Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale), reprezentând peste 4,5 milioane de persoane din totalul ascultătorilor din România. Din dorinţa de a-şi consolida poziţia deţinută, Radio România îşi perfecţionează constant oferta editorială, pentru a câştiga cât mai mulţi ascultători şi pentru a-şi îndeplini astfel misiunea sa de a fi cel mai credibil şi eficient mijloc de informare şi formare a publicului.

Vă mulţumim pentru că sunteţi alături de noi!