Dacă ați considerat că actualul stil de apariție a reclamelor pe YouTube este agresiv, trebuie să ştiţi că acest lucru se va schimba în și mai rău în perioada imediat următoare, pentru cei, ca mine, care sunteți neplătitori de abonament Premium pe YouTube.

Youtube se află în etapele finale de testare a unui nou tip de reclame, cele audio. Pentru că foarte mulți utilizatori ascultă muzică sau podcast-uri în timpul altor activități, reprezentanții Youtube s-au gândit că și aceștia trebuie stresați cu reclame, astfel că în curând vor apărea reclamele exclusiv audio. Acestea vor dura 15 secunde şi nu vor avea niciun element video, doar imagini statice.

Reclame dedicate stării de spirit și activităților

Alături de acest sistem nou de reclame audio, Youtube va implementa și un sistem nou de targetare, unul în funcție de starea de spirit și activitate (fitness, relaxare etc.).

YouTube are playlist-uri speciale pentru starea de spirit și activitatea utilizatorilor, iar când un utilizator va alege un playlist pentru fitness, de exemplu, va primi și reclame din aceeași categorie.

Content plătit cu reclame sau abonament

Conform Youtube la nivelul unei luni peste 2 miliarde de oameni ascultă cel puţin o melodie, astfel că o reclamă stil radio va aduce cu siguranţă venituri suplimentare.

sursa: YouTube

Asta dacă nu vă abonați la YouTube Premium, abonament care de asemenea aduce venituri suplimentare companiei și care costă în acest moment 26 de lei pe lună.

sursa foto: NewMoney.ro
sursa: Gadget.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.