campanie media

V-aţi întrebat vreodată ce se ascunde în spatele campaniilor mediatice ? Suntem uneori pisaţi la cap cu un subiect zile şi zile la rând , până când ne dorim să fugim în pădure , să nu mai auzim nimic , să nu mai ştim nimic.
Dar să ştiţi că aceste campanii au un scop anume şi  chiar un plan foarte bine conturat. Factorul declanşator exploatează întotdeauna o frică : de boală, de conspiraţie, de moarte, şi aşa mai departe. Apoi susţinerea mediatică: jurnale de ştiri dese şi prăpăstioase care vorbesc despre cazul în speţă , aşa zişi specialişti care depun mărturii pe toate canalele şi care dau noi faţete cazului prezentat. Cea mai mare grijă a manipulatorului însă este de a ascunde scopul real al campaniei şi devierea atenţiei asupra unui scop aparent – şi asta este partea cea mai uşoară.
Cel mai nou exemplu de campanie de manipulare? Vezi scandalul Volkswagen.Nu seamănă un pic, un pic a manipulare? Până la urmă nu este singurul caz în care s-au descoperit nereguli la maşini. Au fost şi alte firme , de peste tot din lume. Vinovaţii au plătit, maşinile au fost reparate şi…gata.
Dar când există anumite interese, campaniile nu se sting aşa uşor şi produc efectele dorite de cine le conduce. Iar pe victime, cine le mai ia în seamă?
Astăzi aşadar, vom încerca să aducem în atenţia dumneavoastră aceste campanii mediatice, să aflăm dacă dumneavoastră le credeţi, sau nu.