O parte din magazinele care vând online au avut creşteri spectaculoase ale vânzărilor, în această perioadă. Cei mai căutați sunt dezinfectanţii sanitari, dar şi măştile de protecţie.

O altă categorie de produse extrem de solictată este cea a produselor care au legătură cu petrecerea timpului acasă, precum laptopuri, televizoare sau alte dispozitive electronie. 

Directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online, Florinel Chiş. Florinel Chiş: Sunt categorii de produse în care s-au înregistrat creşteri de până la cinci ori peste estimarea iniţială, dacă ne uităm la categorii precum maşinile de făcut pâine, dacă ne uităm şi la petrecerea timpului liber. Pentru partea de entertainment, televizoarele au înregistat o creştere de 10-20%, în funcţie de retailer; console de jocuri. Având în vedere că saloane sunt închise, partea de produse pentru îngrijire personală – maşini de tuns, iar au crescut. Dacă ne uităm la partea de cărţi şi jucării, şi acestea sutn categorii care au crescut, având în vedere că copiii sunt acasă şi au nevoie şi de ocupaţie, în acest context. Fiecare retailer se organizează spre a se focusa pe categoriile care poate să le comercializeze, având în vedere că sunt altele pe /…/ sau restul gamelor de electro IT, care este pe un trend descendent semnificativ. RRA