Părerea pacientului contează la Spitalul Judeţean de Urgenţă Reşiţa! Conducerea unităţii medicale va distribui un formular tuturor bolnavilor, care aleg să se trateze în incinta spitalului.

Practic, pacienţii îşi pot exprima deschis opinia în legătură cu atitudinea si comportamentul personalului medical, condiţiile de cazare, de alimentaţie şi tratament. Toate aceste chestionare vor fi atent analizate iar eventualele probleme vor fi rapid rezolvate, a dat asigurări managerul, Waldemar Murgu, care le reaminteşte atât cetăţenilor cât şi cadrelor medicale că la Reşiţa pacientul este pe primul loc!

„Tocmai pentru a urma politica de transparenţă şi pentru a conştientiza atât personalul medical cât şi pacienţii în ceea ce priveşte respectul reciproc şi pentru a descoperi problemele pe care noi cei din conducere nu la putem vedea în fiecare zi. Am pregătit acest formular care se numeste Părerea dumnevoastră contează pentru noi, în care sunt menţionate şi solicitate câteva puncte de vedere ale pacientului internat, vor fi date aleatoriu şi le vom centraliza şi analiza o dată sau de două ori pe săptămână. Vom face un registru, vom stabili şi un plan de măsuri şi cred că este o măsură foarte bună pentru că dă ocazia pacientului să ne arate adevărata faţă a sistemului medical din Reşiţa… pentru ca pacientul să simtă că părerea lui contează!” ne-a declarat managerul Murgu.

Acest document se poate depune la secretariatul spitalului sau în urna de reclamaţii.

1 COMENTARIU

  1. Foarte bine gândit . Chiar un lucru foarte bun . Acum veți putea vedea cum stau lucrurile vis a vis de personalul din spital ! Bravo.

Comments are closed.