Campania #WeAreNATO ajunge la Timişoara

66

În cadrul campaniei de informare publică #WeAreNato, la Universitatea de Vest din Timişoara va fi lansat, miercuri, 22 mai, concursul pentru realizarea unei broşuri informative cu tema „România în NATO – 15 ani”, eveniment din cadrul campaniei de informare publică #WeAreNATO, informează Biroul de presă al MApN.

Competiţia, adresată studenţilor din instituţiile de învăţământ superior cu programe de studii în ştiinţe ale comunicării, are ca scop promovarea valorilor fundamentale ale Armatei României şi ale NATO, în contextul împlinirii, în 2019, a 15 ani de la aderarea României la NATO şi a 70 de ani de la înfiinţarea Organizaţiei Nord-Atlantice.

În anul 2019 se împlinesc 15 ani de la aderarea României la NATO şi 70 de ani de la înfiinţarea Alianţei Nord-Atlantice, prilej cu care Ministerul Apărării Naţionale, în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Educaţiei Naţionale, organizează o serie de evenimente publice.

De asemenea, campania de informare publică #WeAreNATO continuă şi în acest an în România. Campania se organizează în mai multe ţări aliate şi îşi propune să crească încrederea publicului tânăr în capacitatea structurilor Alianţei de a proteja populaţia şi teritoriul aliat şi se concentrează, în special, pe facilitarea accesului tinerilor la informaţii despre NATO prin manifestări dedicate acestora, sprijinite şi de o componentă adaptată mediului virtual.

În ţara noastră, campania este organizată de Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Educaţiei Naţionale, cu sprijinul Diviziei de Diplomaţie Publică a NATO.

sursa FOTO Etapă a campaniei #WeAreNATO, la Târgu MureŞ – foto M.Ap.N.