Salam cu mucegai pe raftul magazinului Profi din Reşiţa. Un client i-a anunţat pe angajaţi, care i-au răspuns „Ok!“

831

Un client al magazinului Profi din Reşiţa a mers la cumpărături duminică, 7 august, şi a descoperit că salamul pe care voia să-l plătească avea mucegai, deşi era ambalat în pungi vidate. L-a fotografiat şi i-a atras atenţia uneia dintre vânzătoare. Angajata a zis “OK”, dar după o oră salamul era tot acolo.

Supărat pe atitudinea angajaţilor Profi, clientul a postat una dintre fotografii pe o reţea socială, unde au început să curgă comentariile. Mai mulţi prieteni i-au spus că au trecut prin aceeaşi experienţă cu magazinele respective. “Am mers la Profi, la Reşiţa, la magazinul din zona Intim. Salamul mucegăit era la raft. Termenul de expirare era sfarşitul lui septembrie, dar salamul era mucegăit. L-am fotografiat şi am anunţat-o pe una din vânzătoare, să spună şefului că au salam mucegăit pe raft. Mi-a spus Ok, dar nu a anunţat pe nimeni”, ne-a declarat Florin Luminosu. După o oră a trecut din nou pe la magazin, însă produsele erau neatinse pe acelaşi raft. “M-au pierdut de client”, spune Florin. Şeful magazinului din Reşiţa susţine că nu l-a anunţat nimeni despre produsul expirat, altfel l-ar fi scos de pe rafturi. “Ştiţi ce se întâmplă? Eu vă spun cum văd eu lucrurile. Nu a anunţat pe nimeni, accidente din astea pot exista. Noi verificăm tot timpul. Se pot întâmpla accidente din astea, dar asta nu înseamnă că vindem aşa ceva”, a spus angajatul Profi, care a închis telefonul în momentul în care a fost întrebat de reporterul “Adevărul” cât de des verifică produsele la raft. În primăvara acestui an, lanţul de magazine Profi a fost zguduit de scandalul provocat de şeful unui magazin din Arad, care, după ce a demisionat, a declarat că a fost pus să spele carnea expirată şi mucegăită cu detergent şi oţet şi să o repună pe rafturi. Oficialii lanţului de magazine au negat aceste acuzaţii.

Sursa: adevarul.ro